Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Customer-Centric Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer-Centric Marketing R. Ravi
Libristo kód: 01005986
Nakladatelství MIT Press Ltd, března 2016
The revolution in big data has enabled a game-changing approach to marketing. The asynchronous and c... Celý popis
? points 114 b
1 138
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Andrej Rublev Robert Bird / Brožovaná
common.buy 83
Voyage a Travers Le Monde En Images Dušan Kováč / Pevná
common.buy 172
BLACK CAT - DIE VERWANDLUNG + CD (B1) Franz Kafka / Brožovaná
common.buy 237
Case Studies in Language Curriculum Design John Macalister / Brožovaná
common.buy 2 002
Just Warriors, Inc. Deane-Peter Baker / Pevná
common.buy 4 940
Gale Encyclopedia of Science Set K Lee Lerner / Pevná
common.buy 27 578
Die da oben Barbara Nolte / Brožovaná
common.buy 328
Strength and Stiffness of Engineering Systems Frederick A. Leckie / Pevná
common.buy 4 204
Lehrerentlastung Heinz Klippert / Brožovaná
common.buy 847
Taming of The Shrew William Shakespeare / Pevná
common.buy 3 515
Before Dinner Michiel Korthals / Pevná
common.buy 3 313
Astrid Lindgren und die öffentliche Meinung Sarah S. Haag / Brožovaná
common.buy 1 489
Nomaden im Regal Hans Magnus Enzensberger / Brožovaná
common.buy 229
Die Psychoanalyse der Schüler um Freud Gerhard Benetka / Brožovaná
common.buy 1 088
VOYAGE Daniele Steel / Brožovaná
common.buy 319

The revolution in big data has enabled a game-changing approach to marketing. The asynchronous and continuous collection of customer data carries rich signals about consumer preferences and consumption patterns. Use of this data can make marketing adaptive, dynamic, and responsive to changes in individual customer behavior. This book introduces state-of-the-art analytic and quantitative methods for customer-centric marketing (CCM). Rather than using a snapshot from the data to plot a single campaign-centric marketing plan, these methods draw on cutting-edge research in optimization and interactive marketing with the goal of maximizing long-term profit from data collected over time. The aim is to teach readers to apply optimization tools to derive analytical solutions leading to customized, dynamic, proactive, and real-time marketing decisions.

Informace o knize

Plný název Customer-Centric Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 152
EAN 9780262529051
ISBN 9780262529051
Libristo kód 01005986
Nakladatelství MIT Press Ltd
Váha 280
Rozměry 230 x 180 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet