Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Customer Engagement Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Customer Engagement Marketing Robert W. Palmatier
Libristo kód: 16380899
Nakladatelství Springer International Publishing AG, září 2017
This edited collection identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engageme... Celý popis
? points 685 b
6 851
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


113 Violoncello-Etüden - Heft 3: Nr. 63 - 85 Justus J. Fr. Dotzauer / List
common.buy 472
Tierra de Matreros JOS SIXTO ALVAREZ / Brožovaná
common.buy 491
Sexology: Or Startling Sins of the Sterner Sex George Franklin Hall / Brožovaná
common.buy 355
Shadow Sight Shayli Johnson / Brožovaná
common.buy 240
Collegium Regale Layton/Kornas/Park/Choir of Trinity College Colleg / Audio CD
common.buy 617
Ausgewählte Schriften Wilhelm Von Humboldt / Brožovaná
common.buy 274
LOS KURDLES / Brožovaná
common.buy 506

This edited collection identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing strategies. It explores how effective strategies can drive customer-centric product innovation, create a stable customer base, and build an emotional connection between the customer and firm.
As consumers seek a deeper connection with products, more and more firms are switching from goods to service-based models that provide a higher level of commitment to their customers, yet current customer engagement strategies are costly and their effectiveness is often unclear. This book will provide a synthesis of research on customer engagement through a collection of chapters from experts in the field to address this issue, and will appeal to academics, practitioners, consultants, and managers looking to shift to more engagement-focused marketing strategies.

Informace o knize

Plný název Customer Engagement Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 328
EAN 9783319619842
ISBN 3319619845
Libristo kód 16380899
Váha 580
Rozměry 148 x 210 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet