Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Customer Lifetime Value

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer Lifetime Value V Kumar
Libristo kód: 04244680
Nakladatelství now publishers Inc, srpna 2008
Customer Lifetime Value - The Path to Profitability reviews the CLV metric in particular. Approache... Celý popis
? points 212 b
2 119
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Wolfgang Amadeus Mozart Dirk Böttger / Brožovaná
common.buy 133
Berlin Leo Seidel / Pevná
common.buy 301
lustige Salzer-Buch Marcell Salzer / Brožovaná
common.buy 962
History of Modern Psychology SAUGSTAD PER / Brožovaná
common.buy 1 808
Data Profiling mit Eclipse Björn Knebel / Brožovaná
common.buy 1 890
Reconciliation William Taylor / Brožovaná
common.buy 732

Customer Lifetime Value - The Path to Profitability reviews the CLV metric in particular. Approaches to computing CLV and the concept of customer equity are discussed in detail. Specifically, this monograph provides the methods of measuring CLV, the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organization in implementing a CLV-based framework. The author details the importance of CLV as a metric in a marketer's toolkit and how it is relevant to managing customers. Customer Lifetime Value - The Path to Profitability answers the following questions: * What is the value of a customer? * Can customers be evaluated based only on their past contribution to the firm? * Which metric is better in identifying the future worth of the customer? These are the questions a firm has to deal with before assessing the value of its customers. The author shows that the value of a customer is the value the customer brings to the firm over their lifetime. Therefore, we need a metric that can objectively measure future profitability of the customer to the firm.Customer lifetime value (CLV) helps managers make informed business decisions.

Informace o knize

Plný název Customer Lifetime Value
Autor V Kumar
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 112
EAN 9781601981561
ISBN 1601981562
Libristo kód 04244680
Nakladatelství now publishers Inc
Váha 180
Rozměry 231 x 156 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet