Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Customer Relationship Management und Marketingkonzepte fur vermoegende Privatkunden

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer Relationship Management und Marketingkonzepte fur vermoegende Privatkunden Pascal Hemberger
Libristo kód: 01684318
Nakladatelství Grin Publishing, února 2013
Projektarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Celý popis
? points 114 b
1 140
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Insight Meditation Joseph Goldstein / Brožovaná
common.buy 399
Mastering Google AdWords / Brožovaná
common.buy 427
Learn To Play Electric Guitar Paul Andrews / Brožovaná
common.buy 348
Live! Klezmer und Jiddische Lieder Thomas Damm / Brožovaná
common.buy 568
Heroes of Literature. English Poets. John Dennis / Brožovaná
common.buy 1 067
Art, Literature, and the Drama. Margaret Fuller / Brožovaná
common.buy 760
Sünnetin Neligi Sorunu Muhammed Yusuf Guraya / Brožovaná
common.buy 410
Verfassungsgerichtsbarkeit in der Demokratie. Jörg Riecken / Brožovaná
common.buy 2 891
Passagère embellie Morère / Brožovaná
common.buy 415
Brunch With Brightie Jennifer Rae / Brožovaná
common.buy 544
Erdia Ralf Kroyna / Pevná
common.buy 531

Projektarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 1,9, Duale Hochschule Baden Württemberg Mosbach, Sprache: Deutsch, Abstract: Das Ziel dieser Projektarbeit ist es, anhand der aufgezeigten strukturellen Veränderungen im Finanzdienstleistungsbereich ein Grundverständnis für Marketing und dessen Auswirkungen auf die Kundengruppe der vermögenden Privatkunden zu erarbeiten. Bei dieser Betrachtung wird die Notwendigkeit eines Marketingkonzepts vorgestellt und zudem die besonderen Charakteristika der Kundengruppe und der Dienstleistung beachtet, um letztendlich beispielhaft das Customer Relationship Management im Finanzdienstleistungsbereich als eine Strategie für die neue Situation auf dem Markt vorzustellen.

Informace o knize

Plný název Customer Relationship Management und Marketingkonzepte fur vermoegende Privatkunden
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 46
EAN 9783656369158
ISBN 3656369151
Libristo kód 01684318
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 73
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet