Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Customer Service in Health Care - A Grassroots Approach to Creating a Culture of Excellence (AHA s and Jossey-Bass)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer Service in Health Care - A Grassroots Approach to Creating a Culture of Excellence (AHA s and Jossey-Bass) Kristin Baird
Libristo kód: 05191015
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, července 2014
Research confirms that it is six times more costly to attract a new customer than it is to retain an... Celý popis
? points 262 b
2 623
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Saddles and Spurs Raymond W. Settle / Brožovaná
common.buy 478
Seguir del sol Dieter Gerhard / Brožovaná
common.buy 592
Christmas meets Jazz, Klavier, m. Audio-CD Alexandra Korn / Brožovaná
common.buy 539
Complete Ripping Yarns Jones T Palin M / Brožovaná
common.buy 574
Dem Leben entrissen Claudia Puhlfürst / Pevná
common.buy 369
Anthems for Choirs 3 Philip Ledger / Noty
common.buy 581

Research confirms that it is six times more costly to attract a new customer than it is to retain an existing one. Creating a culture of service excellence requires planning, preparation, and persistence. Customer Service in Health Care is designed to provide readers with the fundamental information and skills to start or strengthen a customer service initiative within a health care organization. This book concentrates on action as opposed to theory. It offers a practical, step-by-step process for creating a culture shift toward customer service excellence at all levels of an organization, and presents the essentials to improving performance that will bring the individuals closer to the mission, values, and standards. Chapters focus on: Tools for establishing and measuring customer service team goals Creating customer service standards unique to your organization Tips on training sessions Strategies for maintaining top-of-mind awareness of customer service among employees Customer service techniques for physicians and nurses An overview of customer service as an essential component of business development and marketing

Informace o knize

Plný název Customer Service in Health Care - A Grassroots Approach to Creating a Culture of Excellence (AHA s and Jossey-Bass)
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 176
EAN 9780787952518
ISBN 0787952516
Libristo kód 05191015
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 262
Rozměry 156 x 231 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet