Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Customer Success - How Innovative Companies Are Reducing Churn and Growing Recurring Revenue

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Customer Success - How Innovative Companies Are Reducing Churn and Growing Recurring Revenue Dan Steinman
Libristo kód: 09364001
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, dubna 2016
"Customer Success" will become the authoritative book of the emerging Customer Success industry and... Celý popis
? points 61 b TOP TOP
611
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Brožovaná
common.buy 318
TOP
How to Win Friends and Influence People Dale Carnegie / Brožovaná
common.buy 210
TOP
Principles Ray Dalio / Pevná
common.buy 603
TOP
How to Win Friends and Influence People Dale Carnegie / Brožovaná
common.buy 437
TOP
Emotional Intelligence 2.0 Travis Bradberry / Pevná
common.buy 543
TOP
Mom Test Rob Fitzpatrick / Brožovaná
common.buy 568
TOP
Sprint Jake Knapp / Brožovaná
common.buy 431
TOP
Sales Bible, New Edition Jeffrey H. Gitomer / Brožovaná
common.buy 455
TOP
Uncommon Service Frei Frei / Pevná
common.buy 694
Fanatical Prospecting Jeb Blount / Pevná
common.buy 556
Effortless Experience Matthew Dixon / Brožovaná
common.buy 464
No Asshole Rule Robert I. Sutton / Brožovaná
common.buy 373
You Do You Sarah Knight / Brožovaná
common.buy 358
Negotiating the Impossible Deepak Malhotra / Brožovaná
common.buy 481
Onboarding Matters / Brožovaná
common.buy 377

"Customer Success" will become the authoritative book of the emerging Customer Success industry and target any business that is trying to focus, or re-focus, on customers and will be applicable to all customer management roles such as Account Manager, Customer Advocacy, Client Relationship Manager, and Customer Success Manager along with the leadership of those organizations. "Customer Success" will address the pains of how to start creating a customer-centric company and how to think strategically about Customer Success - how to organize, compensate, find a leader, measure, etc. Customer Success has exploded as one of the hottest B2B movements since the advent of the subscription business model.

Informace o knize

Plný název Customer Success - How Innovative Companies Are Reducing Churn and Growing Recurring Revenue
Autor Dan Steinman
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 256
EAN 9781119167969
ISBN 1119167965
Libristo kód 09364001
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 446
Rozměry 156 x 235 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Harry Potter and the Philosopher's Stone Joanne K. Rowling / Pevná
common.buy 1 042
TOP
Predictably Irrational, Revised Dan Ariely / Brožovaná
common.buy 213
TOP
The Subtle Art of Not Giving a F*ck Mark Manson / Pevná
common.buy 534
TOP
Eyelike Stickers: Animals Workman Publishing / Brožovaná
common.buy 149
TOP
Never Split the Difference Chris Voss / Brožovaná
common.buy 316
TOP
Influence, New and Expanded UK Robert B. Cialdini / Brožovaná
common.buy 517
TOP
Extreme Ownership Jocko Willink / Pevná
common.buy 584
TOP
The Hard Thing about Hard Things Ben Horowitz / Pevná
common.buy 638
TOP
Don't Make Me Think, Revisited Steve Krug / Brožovaná
common.buy 984
TOP
With the Old Breed E B Sledge / Brožovaná
common.buy 410
Negotiation Genius Max H. Bazerman / Brožovaná
common.buy 377
Smarter Faster Better Charles Duhigg / Brožovaná
common.buy 296
Marketing Metrics Neil Bendle / Brožovaná
common.buy 1 099

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet