Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Customer Value-Based Model

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer Value-Based Model Gerald Boss
Libristo kód: 05283762
Nakladatelství Grin Publishing, března 2013
Master's Thesis from the year 2005 in the subject Economics - Finance, grade: 95% von 100% , HAN Uni... Celý popis
? points 122 b
1 217
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Schumann, Robert - Werke für Klaviertrio Robert Schumann / Noty
common.buy 1 950
Chemiker-Kalender Hans Ulrich von Vogel / Brožovaná
common.buy 1 830
Everybody's Lonesome A True Fairy Story Clara E. (Clara Elizabeth) Laughlin / Brožovaná
common.buy 621
Trading Catalysts Robert I. Webb / Brožovaná
common.buy 1 133
Bell's Cathedrals Joseph E. Bygate / Brožovaná
common.buy 829
Foundations Of Botany (1901) Young Bergen Joseph / Brožovaná
common.buy 1 479
Steuerpolitik und Gesellschaft. Rosemarie Siegert / Brožovaná
common.buy 3 152
Modern Bestiary - Ars Poetastrica Alessandro Gallenzi / Pevná
common.buy 282
Women's Work Jennie Batchelor / Brožovaná
common.buy 867
Parallel Problem Solving from Nature -- PPSN XIII, 1 Thomas Bartz-Beielstein / Brožovaná
common.buy 3 039

Master's Thesis from the year 2005 in the subject Economics - Finance, grade: 95% von 100% , HAN University of Applied Sciences (Arnhem Business School), course: VWL - Finanzwissenschaft, Marketing, language: English, comment: Die Note 95% wurde erstmalig von der Hochschule für eine Masterarbeit vergeben. "You are damn smart" lautete das Abschlusskommentar der Kommission. Die beiden Autoren aus Österreich und Deutschland erhielten ein Stipendium für den Master of International Business. , abstract: The master thesis presents the derivation of the Customer Value-Based Model (CVM) which stands for a new approach for a solid corporate valuation. The CVM is a comprehensive tool for supporting strategic decision making processes and corporate valuation. It synthesizes a holistic view which takes strategic and operational management levels into consideration and establishes a financing-marketing interface. It connects the value of the customer base as a main focus of marketing activities with the corporate value as measurement of the financial success of the company. A further advantage is that the success of marketing activities can also be viewed from the shareholder value perspective. Hence, the model helps to estimate the commitment of marketing to the total performance of the company.The CVM is applied by a Volvo car retailer in the Netherlands. The car retail business is basically distinguishing between customer services which indicate that the customer should be the most risky asset for a company. Four subsidiaries belong to the Dutch car dealer which are analyzed within this master thesis and valuated by the CVM.

Informace o knize

Plný název Customer Value-Based Model
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 44
EAN 9783656380580
ISBN 3656380589
Libristo kód 05283762
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 68
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet