Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Cycles of Spin

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Cycles of Spin Patrick Sellers
Libristo kód: 02042035
Nakladatelství Cambridge University Press, října 2009
How do politicians try to shape their news coverage? Sellers examines strategic communication campai... Celý popis
? points 253 b
2 530
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tibetská kniha mŕtvych / Brožovaná
common.buy 213
Der Wahre Walter Urs Hostettler / Hra
common.buy 767
Ich und die anderen Jens Corssen / Brožovaná
common.buy 365
High Magnetic Fields C. Berthier / Pevná
common.buy 3 313
Einfluss der Kapitalstruktur auf den Ertragswert Jens Kengelbach / Brožovaná
common.buy 2 355
kleine rosarote Drache Sabine Matyas / Brožovaná
common.buy 539
Bau, Leben und Pflege des menschlichen Koerpers Hermann Dümling / Brožovaná
common.buy 1 466
Liwuna Und Kaidoh Paul Scheerbart / Brožovaná
common.buy 609
Islamic Finance Mahmoud A. El-Gamal / Pevná
common.buy 3 659
Laboratory Statistics Anders Kallner / Brožovaná
common.buy 1 676
Depth of Field Donal Cooper / Brožovaná
common.buy 2 265
Burnout-Sensor (Deutschland) Jürgen Loga / Brožovaná
common.buy 2 049
Abstract Regular Polytopes Peter McMullenEgon Schulte / Pevná
common.buy 6 481
MANN. Stefan Pott / Pevná
common.buy 506

How do politicians try to shape their news coverage? Sellers examines strategic communication campaigns in the U.S. Congress. He argues that these campaigns create cycles of spin: leaders create messages, rank-and-file legislators decide whether to promote those messages, journalists decide whether to cover the messages, and any coverage feeds back to influence the policy process. These four stages are closely related; decisions at one stage influence those at another. Sellers uses diverse evidence, from participant observation and press secretary interviews, to computerized content analysis and vector auto regression. The result is a comprehensive and unprecedented examination of politicians' promotional campaigns and journalists' coverage of those campaigns. Countering numerous critics of spin, Sellers offers the provocative argument that the promotional messages have their origins in the actual policy preferences of members of Congress. The campaigns to promote these messages thus can help the public learn about policy debates in Congress.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet