Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Death and Life of the Music Industry in the Digital Age

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Death and Life of the Music Industry in the Digital Age Jim Rogers
Libristo kód: 04482255
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, července 2013
"The Death and Life of the Music Industry in the Digital Age" challenges the conventional wisdom tha... Celý popis
? points 435 b
4 350
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Feeding the World Vaclav Smil / Brožovaná
common.buy 1 039
Bussaco 1810 Rene Chartrand / Brožovaná
common.buy 716
My Liverpool Home Kenny Dalglish / Brožovaná
common.buy 410
Grimnoir Chronicles Larry Correia / Brožovaná
common.buy 363
The Double Fyodor Mikhailovich Dostoyevsky / Brožovaná
common.buy 283
Justifiable Risk V Powell / Brožovaná
common.buy 424
Připravujeme
Restoring the Kennet and Avon Canal Peter Lindley Jones / Brožovaná
common.buy 574
101 Management Models Marijn Mulders / Brožovaná
common.buy 2 272
Do I Love God? ROD CULBERTSON / Pevná
common.buy 929
Economics of Patents / Pevná
common.buy 13 944

"The Death and Life of the Music Industry in the Digital Age" challenges the conventional wisdom that the internet is 'killing' the music industry. While technological innovations (primarily in the form of peer-to-peer file-sharing) have evolved to threaten the economic health of major transnational music companies, Rogers illustrates how those same companies have themselves formulated highly innovative response strategies to negate the harmful effects of the internet. In short, it documents how the radical transformative potential of the internet is being suppressed by legal and organisational innovations. Grounded in a social shaping perspective, "The""Death and Life of the Music Industry in the Digital Age" contends that the internet has not altered pre-existing power relations in the music industry where a small handful of very large corporations have long since established an oligopolistic dominance. Furthermore, the book contends that widespread acceptance of the idea that online piracy is rampant, and music largely 'free' actually helps these major music companies in their quest to bolster their power. In doing this, the study serves to deflate much of the transformative hype and digital 'deliria' that has accompanied the internet's evolution as a medium for mass communication.

Informace o knize

Plný název Death and Life of the Music Industry in the Digital Age
Autor Jim Rogers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 248
EAN 9781780931609
ISBN 1780931603
Libristo kód 04482255
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 426
Rozměry 139 x 223 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet