Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Decision Making: Social and Creative Dimensions

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Decision Making: Social and Creative Dimensions C.M. Allwood
Libristo kód: 01396709
Nakladatelství Springer, dubna 2001
This volume presents research that integrates decision making and creativity within the social conte... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Lili a Vili 2 ve světě čtení a psaní 2. díl Dita Nastoupilová / Brožovaná
common.buy 76
Matematické minutovky 7. ročník / 1. díl Miroslav Hricz / Brožovaná
common.buy 53
Hiob Joseph Roth / Brožovaná
common.buy 106
Čarodějka z Portobella Paulo Coelho / Audio CD
common.buy 281
Heredity, Family, and Inequality Michael Beenstock / Pevná
common.buy 256
Der Volksstaat Hessen 1918/1919. Tobias Haren / Brožovaná
common.buy 810
Begriff und Gegenstand Wolfgang Kienzler / Brožovaná
common.buy 1 307

This volume presents research that integrates decision making and creativity within the social contexts in which these processes occur. The volume is an essential addition to and expansion of recent approaches to decision making. Such approaches attempt to incorporate more of the psychological and socio-cultural context in which human decision making takes place. The authors come from different disciplines and also belong to a broad spectrum of research traditions. They present innovative chapters dealing with both theoretical and empirical aspects of decision making in different personal and organizational contexts. All chapters are written from the perspective that human decision making is inherently social and more or less creative. The volume addresses fundamental questions about the nature of human decision making as it occurs in different social contexts. Thereby, it becomes essential reading for researchers in decision making and for advanced students in psychology, management science, informatics, and related disciplines.

Informace o knize

Plný název Decision Making: Social and Creative Dimensions
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2001
Počet stran 320
EAN 9780792368625
ISBN 0792368622
Libristo kód 01396709
Nakladatelství Springer
Váha 1440
Rozměry 155 x 235 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet