Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Decoded

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Decoded Phil Barden
Libristo kód: 01212373
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, února 2013
In this groundbreaking book Phil Barden reveals what decision science explains about people's purcha... Celý popis
? points 93 b Připravujeme Připravujeme
934
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Personal MBA Josh Kaufman / Brožovaná
common.buy 374
TOP
Buyology Martin Lindstrom / Brožovaná
common.buy 448
TOP
The Righteous Mind Jonathan Haidt / Brožovaná
common.buy 374
TOP Připravujeme
How Brands Grow Byron Sharp / Pevná
common.buy 811
TOP
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Brožovaná
common.buy 276
Mini Habits Stephen Guise / Brožovaná
common.buy 382
They Ask, You Answer Marcus Sheridan / Pevná
common.buy 491

In this groundbreaking book Phil Barden reveals what decision science explains about people's purchase behaviour, and specifically demonstrates its value to marketing. He shares the latest research on the motivations behind consumers' choices and what happens in the human brain as buyers make their decisions. He deciphers the 'secret codes' of products, services and brands to explain why people buy them. And finally he shows how to apply this knowledge in day to day marketing to great effect by dramatically improving key factors such as relevance, differentiation and credibility. - Shows how the latest insights from the fields of Behavioural Economics, psychology and neuro-economics explain why we buy what we buy - Offers a pragmatic framework and guidelines for day-to-day marketing practice on how to employ this knowledge for more effective brand management - from strategy to implementation and NPD. - The first book to apply Daniel Kahneman's Nobel Prize-winning work to marketing and advertising - Packed with case studies, this is a must-read for marketers, advertising professionals, web designers, R&D managers, industrial designers, graphic designers in fact anyone whose role or interest focuses on the 'why' behind consumer behaviour. - Foreword by Rory Sutherland, Executive Creative Director and Vice-Chairman, OgilvyOne London and Vice-Chairman,Ogilvy Group UK - Full colour throughout

Informace o knize

Plný název Decoded
Autor Phil Barden
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 288
EAN 9781118345603
ISBN 1118345606
Libristo kód 01212373
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 737
Rozměry 159 x 236 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
The 48 Laws of Power Robert Greene / Brožovaná
common.buy 602
TOP
The Porsche 911 Book René Staud / Pevná
common.buy 564
TOP
The Picture of Dorian Gray Oscar Wilde / Brožovaná
common.buy 182
TOP
Tales from the Loop Simon Stalenhag / Pevná
common.buy 677
TOP
Madness of Crowds Douglas Murray / Brožovaná
common.buy 306
TOP
Carmilla Sheridan Le Fanu / Pevná
common.buy 306
TOP
Song of Achilles Madeline Miller / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Daisy Jones and The Six Taylor Jenkins Reid / Brožovaná
common.buy 226
TOP
Hellsing Deluxe Volume 2 Kohta Hirano / Pevná
common.buy 1 034
TOP
Thelema Lenormand Oracle Renata Lechner / Karty
common.buy 477
TOP
Little Book of Dior Karen Homer / Pevná
common.buy 389
TOP
Moscow Rules Jonna Mendez / Brožovaná
common.buy 440
TOP
Making History Stephen Fry / Brožovaná
common.buy 207

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet