Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management Layna Fischer (Ed)
Libristo kód: 16881242
Nakladatelství Future Strategies Inc, srpna 2012
Customer-centric organizations are concerned about shrinking volumes of business, stiffer competitio... Celý popis
? points 25 b
249
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Birmingham Tim Stafford / Brožovaná
common.buy 382
Embroidery Stitches - 1912 Reprint M E Wilkinson / Brožovaná
common.buy 573

Customer-centric organizations are concerned about shrinking volumes of business, stiffer competition and ever-more demanding consumer expectations which have increased pressure on the bottom line. The ability to successfully manage the customer value c

Informace o knize

Plný název Delivering the Customer-Centric Organization: Real-World Business Process Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 176
EAN 9780984976430
ISBN 0984976434
Libristo kód 16881242
Nakladatelství Future Strategies Inc
Váha 317
Rozměry 178 x 254 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet