Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

D marche Qualit , Orientation Client Et Souffrance Au Travail

Jazyk FrancouzštinaFrancouzština
Kniha Brožovaná
Kniha D marche Qualit , Orientation Client Et Souffrance Au Travail Frédéric Zante
Libristo kód: 07165054
Nakladatelství Omniscriptum, února 2018
Depuis de trčs nombreuses années, les organisations entament des démarches qualité en vue d'accroîtr... Celý popis
? points 121 b
1 207
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


We the Arcturians Norma J. Milanovich / Brožovaná
common.buy 515
Hello Kitty Farby Hello Kitty / Brožovaná
common.buy 80
Shirley Jackson Shirley Jackson / Pevná
common.buy 814
Senegal Travel Guide / Brožovaná
common.buy 748
Anthology of Black Humor André Breton / Brožovaná
common.buy 652
Media Law / Pevná
common.buy 6 696
Grasas Inteligentes Masley Steven / Brožovaná
common.buy 368
Big Lebowski Jenny M Jones / Pevná
common.buy 645
Chimior sistance Des Trypanosomes Essodina Talaki / Brožovaná
common.buy 2 683
Aplicacion del Derecho Internacional Por Los Jueces Estatales Alfonso Jesús Iglesias Velasco / Brožovaná
common.buy 2 105
Nutrient Use in Crop Production Zdenko Rengel / Brožovaná
common.buy 2 961
Guardians of the Gulf Michael A. Palmer / Brožovaná
common.buy 580
Chroniques Marocaines Najib Bensbia / Brožovaná
common.buy 1 521
Datacenter Virtuel Zakaria-K / Brožovaná
common.buy 1 255

Depuis de trčs nombreuses années, les organisations entament des démarches qualité en vue d'accroître leurs performances. Parmi les priorités qui en découlent figure le client. Celui-ci est placé au centre de toutes les attentions, de tous les efforts. Parle-t-on ainsi d'orientation client. C'est entre autre le cas de l'entreprise de transport urbain de voyageurs étudiée. Elle en tire en effet le concept de "service attentionné". Le présent mémoire se propose d'approfondir les rapports existant entre la démarche qualité et la souffrance au travail ŕ partir de ce cas. Peut-on considérer que l'un renforce l'autre ? Peut-on supposer que l'un servira ŕ diminuer l'autre ? Aussi, la démarche qualité comme moyen de lutter contre la souffrance au travail : utopie ou réalité possible ?

Informace o knize

Plný název D marche Qualit , Orientation Client Et Souffrance Au Travail
Jazyk Francouzština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 76
EAN 9786131595288
ISBN 6131595283
Libristo kód 07165054
Nakladatelství Omniscriptum
Váha 122
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet