Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Denotationen, Konnotationen Und Offenheit

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Denotationen, Konnotationen Und Offenheit Andreas Steinert
Libristo kód: 14126754
Werbung ist ein herausragendes Phänomen der Alltagskommunikation. Zu denen, die sie am nachhaltigste... Celý popis
? points 89 b Připravujeme Připravujeme
894
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží

Werbung ist ein herausragendes Phänomen der Alltagskommunikation. Zu denen, die sie am nachhaltigsten prägen, gehört die Autobranche. Die vorliegende Arbeit untersucht - vor allem an das Instrumentarium Umberto Ecos anknüpfend - deren Werbebotschaften in vier Querschnitten. Dabei geraten synchrone Entwicklungsstände ebenso in den Blick wie diachrone Entwicklungsverläufe. Es zeigt sich, daß die Inhalte von Werbebotschaften und die Struktur ihrer Texte unabhängig voneinander fungieren. Nur durch die genaue Koordination von Denotationen und Konnotationen im verbalen Register entsteht Offenheit, gelingt die Kommunikation von Werbebotschaften. Indem er dieses darlegt, liefert der Autor zugleich einen Beitrag zur Erläuterung von Entwicklung und Grenzen der Ästhetik der Warenwerbung.

Informace o knize

Plný název Denotationen, Konnotationen Und Offenheit
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2003
Počet stran 176
EAN 9783899754544
ISBN 3899754549
Libristo kód 14126754
Váha 254
Rozměry 149 x 213 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet