Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Einfluss von Cash-Back-Programmen auf die Vergutungsstruktur im Affiliation-Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Einfluss von Cash-Back-Programmen auf die Vergutungsstruktur im Affiliation-Marketing Daniel Lemke
Libristo kód: 01681108
Nakladatelství Grin Publishing, listopadu 2012
Masterarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Ma... Celý popis
? points 130 b
1 296
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Functional MRI Scott H. Faro / Pevná
common.buy 4 207
Functional Programming Using F# Michael R Hansen / Brožovaná
common.buy 1 864
3D Printing Bibi van den Berg / Pevná
common.buy 2 720
Du Sang, de la Volupte Et de la Mort (Ed.1894) Maurice Barres / Brožovaná
common.buy 763
Arab Nationalism B. Tibi / Brožovaná
common.buy 3 313
Cambridge Readings in the Literature of Science William Cecil Dampier Dampier-WhethamMargaret Dampier-Whetham / Brožovaná
common.buy 2 213
Children and Families Paul Garrett / Brožovaná
common.buy 565
Het Leven der Dieren Deel 1, Hoofdstuk 07 Alfred Edmund Brehm / Pevná
common.buy 1 300
Becoming a (Better) Language Teacher Nora Benitt / Brožovaná
common.buy 1 456
Carrageen and Other Legends K M. LOUDON / Pevná
common.buy 925
Desperate Character and Other Stories Ivan Sergeevich Turgenev / Brožovaná
common.buy 358
Arctic Systems P. Amaria / Brožovaná
common.buy 1 681
Among the Tibetans Isabella Lucy Bird / Brožovaná
common.buy 399

Masterarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Note: 1,7, Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg, Sprache: Deutsch, Abstract: Die zugrundeliegende Arbeit beschäftigt sich mit den Auswirkungen des durch einen Affiliate betriebenen Cash-Back-Programmes auf die Vergütungsstruktur im Affiliation-Marketing. Hierzu werden die Vergütungsarten Pay-per-Lead und Pay-per-Convention sowie die Kooperationsformen One-to-One und One-to-Many herangezogen. Zudem wird im ersten Teil der Arbeit formal der Fall unter asymmetrischer Informationsverteilung analysiert, indem der Merchant nicht über das Cash-Back-Programm des Affiliates informiert ist. Hingegen wird im zweiten Teil der Arbeit, anhand eines Beispiels, der Fall unter symmetrischer Informationsverteilung untersucht.

Informace o knize

Plný název Einfluss von Cash-Back-Programmen auf die Vergutungsstruktur im Affiliation-Marketing
Autor Daniel Lemke
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 54
EAN 9783656292883
ISBN 3656292884
Libristo kód 01681108
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 82
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet