Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Der Schutz des Werbeslogans vor Nachahmung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Der Schutz des Werbeslogans vor Nachahmung Thomas Förster
Libristo kód: 15218688
Der Werbeslogan ist als Werbemittel aus unserer Kultur, Gesellschaft und Wirtschaft nicht wegzudenke... Celý popis
? points 193 b Připravujeme Připravujeme
1 928
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


UEber wahre Runen-Mysterien Johannes H Von Hohensttten / Brožovaná
common.buy 751
That Kind of Woman Richard Koper / Pevná
common.buy 986
Yasam Baska Yerde Milan Kundera / Brožovaná
common.buy 376

Der Werbeslogan ist als Werbemittel aus unserer Kultur, Gesellschaft und Wirtschaft nicht wegzudenken. Die vorliegende Untersuchung befaßt sich mit den rechtlichen Instrumentarien, die zur Verfügung stehen, um den Anwender vor Nachahmung seines Slogans durch Dritte zu schützen. Dabei stehen allgemeine wettbewerbsrechtliche Anspruchsgrundlagen im Mittelpunkt. Weiterhin werden schutzrechtliche Aspekte des Urheber- und Warenzeichenrechts sowie deliktsrechtliche Normen behandelt.

Informace o knize

Plný název Der Schutz des Werbeslogans vor Nachahmung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1989
Počet stran 294
EAN 9783820417401
ISBN 3820417400
Libristo kód 15218688
Váha 420
Rozměry 9 x 208 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet