Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires for Survey Research, Second Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires  for Survey Research, Second Edition Willem E. Saris
Libristo kód: 02722534
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, dubna 2014
Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires for Survey Research, Second Edition explores upda... Celý popis
? points 273 b
2 729
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
One Jamie Oliver / Pevná
common.buy 731
TOP
Shadow Of The Fox Julie Kagawa / Brožovaná
common.buy 303
TOP
Shibari Suspensions Gestalta / Brožovaná
common.buy 601
TOP
BMW M Tony Lewin / Pevná
common.buy 944
TOP
Nineteen Eighty-Four George Orwell / Pevná
common.buy 545
Ice Planet Barbarians / Brožovaná
common.buy 399
Gordon Ramsay's Ultimate Cookery Course Gordon Ramsay / Pevná
common.buy 793
Little Prince Antoine de Saint-Exupéry / Pevná
common.buy 410
Lonely Planet Slovenia Lonely Planet / Brožovaná
common.buy 463
Apollo 11 50th Anniversary Edition Christopher Riley / Pevná
common.buy 677
Připravujeme
Miss Dior / Pevná
common.buy 616

Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires for Survey Research, Second Edition explores updates on the statistical knowledge and development of survey questionnaires, including analyzing the important decisions researchers make throughout the survey design process. The new edition provides coverage of an updated SQP program, which has an expanded question database from the Multi-trait Multi-method (MTMM) experiments. This book aims to give students and survey researchers a state-of-the-art introduction to questionnaire design and how to construct questionnaires with the highest relevance and accuracy. The pitfalls of questionnaire design are outlined throughout the book, which alerts designers of questionnaires to the many prior decisions that will affect the quality of the research outcome. It is important to measure the quality of questions at the outset in order for students and researchers to consider the consequences and methods of achieving reliable and effective questions.

Informace o knize

Plný název Design, Evaluation, and Analysis of Questionnaires for Survey Research, Second Edition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 384
EAN 9781118634615
ISBN 1118634616
Libristo kód 02722534
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 632
Rozměry 236 x 164 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet