Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Design of Business

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Design of Business Roger  L Martin
Libristo kód: 04218801
Nakladatelství Harvard Business Review Press, října 2009
Most companies today have innovation envy. They yearn to come up with a game--changing innovation li... Celý popis
? points 68 b TOP TOP
684
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
The Glucose Goddess Method Jessie Inchauspé / Brožovaná
common.buy 596
Sprint Jake Knapp / Brožovaná
common.buy 483

Most companies today have innovation envy. They yearn to come up with a game--changing innovation like Apple's iPod, or create an entirely new category like Facebook. Many make genuine efforts to be innovative--they spend on R&D, bring in creative designers, hire innovation consultants. But they get disappointing results. Why? In The Design of Business, Roger Martin offers a compelling and provocative answer: we rely far too exclusively on analytical thinking, which merely refines current knowledge, producing small improvements to the status quo. To innovate and win, companies need design thinking. This form of thinking is rooted in how knowledge advances from one stage to another--from mystery (something we can't explain) to heuristic (a rule of thumb that guides us toward solution) to algorithm (a predictable formula for producing an answer) to code (when the formula becomes so predictable it can be fully automated). As knowledge advances across the stages, productivity grows and costs drop-creating massive value for companies. Martin shows how leading companies such as Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM, and others use design thinking to push knowledge through the stages in ways that produce breakthrough innovations and competitive advantage. Filled with deep insights and fresh perspectives, The Design of Business reveals the true foundation of successful, profitable innovation.

Informace o knize

Plný název Design of Business
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 208
EAN 9781422177808
ISBN 1422177807
Libristo kód 04218801
Váha 362
Rozměry 152 x 217 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Rhythm of War / Pevná
common.buy 483
TOP
This is Service Design Doing Adam Lawrence / Brožovaná
common.buy 938
TOP
Mom Test Rob Fitzpatrick / Brožovaná
common.buy 567
TOP
Letters from a Stoic Seneca / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Pachinko Min Jin Lee / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Dick Fight Island, Vol. 1 Reibun Ike / Brožovaná
common.buy 258
TOP
Good Services Lou Downe / Brožovaná
common.buy 456
TOP
Dinosaur Facts and Figures Ruben Molina-Perez / Pevná
common.buy 753
TOP
Change by Design Tim Brown / Pevná
common.buy 544
TOP
15-Minute Watercolor Masterpieces Anna Kolyadich / Brožovaná
common.buy 471
TOP
Burn the Witch, Vol. 1 Tite Kubo / Brožovaná
common.buy 394
TOP
To All the Boys I've Loved Before Jenny Han / Brožovaná
common.buy 254
Grand Blue Dreaming 6 Kimitake Yoshioka / Brožovaná
common.buy 312
Chibi Art Class Anny Zhou / Brožovaná
common.buy 357
I Think I Love You Auriane Desombre / Brožovaná
common.buy 252

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet