Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Designing Website Interface for E-Commerce

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Designing Website Interface for E-Commerce Shun Cai
Libristo kód: 06830561
Nakladatelství VDM Verlag, ledna 2010
Over the last two decades, the Internet has been dramatically revolutionizing many aspects of transa... Celý popis
? points 208 b
2 076
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


International Trade Patterns of Australian Wine Jumpoth Boriraj / Brožovaná
common.buy 1 977
Prisoner of Zenda Anthony Hope / Brožovaná
common.buy 362
Interactive Dynamic-System Simulation Granino A. Korn / Pevná
common.buy 7 477
Produktbeurteilung Der Konsumenten Ulrike Bleicker / Brožovaná
common.buy 1 830
Goethe Hermann Grimm / Brožovaná
common.buy 1 757
Peril in the Palace Paul McCusker / Brožovaná
common.buy 167
Pharmaceutical Experimental Design and Interpretation N. Anthony Armstrong / Pevná
common.buy 6 983
Feature Based Visualization Younis Hijazi / Brožovaná
common.buy 1 489
Estres + DePorte= Afrontamiento Marlon Frank Espinosa Requesens / Brožovaná
common.buy 1 207
Women and Immigration Law Thomas Spijkerboer / Brožovaná
common.buy 736

Over the last two decades, the Internet has been dramatically revolutionizing many aspects of transactions between consumers and firms. Unlike traditional marketing channel, B2C e-commerce depends largely on Web interface to communicate information with consumers. The distinctiveness of this new marketing channel highlights the importance of understanding the effects of the Web interface design on consumers online shopping behavior. This book, therefore, provides new suggestions for B2C e-commerce practitioners on how to design Web interface. Three separate but related essays are included. The first essay presents an online customer value framework to examine key components of customer value and investigate its impact on e-commerce competition. The second essay investigates how website aesthetics influences online consumer shopping value. Finally, the third essay investigates how product list design on e-commerce website affects consumer decision making and product choices. These analyses should help shed some light on how to design appropriate interfaces, and should be especially useful to designers of Web stores.

Informace o knize

Plný název Designing Website Interface for E-Commerce
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 200
EAN 9783639227819
ISBN 3639227816
Libristo kód 06830561
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 299
Rozměry 152 x 229 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet