Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Development of a Web-based CRM System Using Web 3.0 Technology

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Development of a Web-based CRM System Using Web 3.0 Technology Faeze GhaharyRad
Libristo kód: 15200215
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2015
Either small or large, local or global business plays a big role for governments to be lasting. Reli... Celý popis
? points 126 b
1 255
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Nobody Ever Told Me (Or My Mother) That! Diane Bahr / Brožovaná
common.buy 606
Martian Andy Weir / Brožovaná
common.buy 379
Vítamínová biblia Ružena Uherová / Brožovaná
common.buy 190
Paměť a genocida Pavel Barša / Pevná
common.buy 243
Art and its Global Histories Diana Newall / Brožovaná
common.buy 969
Michael Psellos Stratis Papaioannou / Pevná
common.buy 3 948
WordPress for Web Developers Stephanie Leary / Brožovaná
common.buy 1 148
Better Left Buried Emma Haughton / Brožovaná
common.buy 241
Kierkegaard and Freedom J. Giles / Pevná
common.buy 3 313

Either small or large, local or global business plays a big role for governments to be lasting. Reliable businesses relies on its long term customers while motivating potential customers to become buyers. What makes customers eager to purchase their products/services from a specific trademark is the most important question for owners of successful industries. In order to get a model of customers' reactions a magnificent knowledge calls Customer Relationship Management had been invented. First CRM keeps track of customers' attributes then it derives the relation of the attributes with the organization, and lastly it manages the relationship for long term benefits of both parties. The World Wide Web or shortly the Web is an approach of obtaining information over the Internet. Version of World Wide Web walk through Web 1.0, Web 2.0, latest version Web 3.0 and even Web 4.0 this days. Currently, existing CRM systems serve as a means of communication between organizations and customers, where the customers have no authority in deciding what types of connections to be established. Customers have passive role in this communication. Web 3.0 , semantic web, is the answer for impressive CRM.

Informace o knize

Plný název Development of a Web-based CRM System Using Web 3.0 Technology
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 116
EAN 9783659905827
Libristo kód 15200215
Váha 191
Rozměry 150 x 7 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet