Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Die 5-Sterne-Strategie

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Die 5-Sterne-Strategie Zehra Sirin
Libristo kód: 12737085
Nakladatelství Redline Verlag, listopadu 2016
Als Unternehmen Kundenzufriedenheit an die erste Stelle zu setzen, klingt erst einmal gut. Aber f?r... Celý popis
? points 62 b
615
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Eye of the World Robert Jordan / Brožovaná
common.buy 235
TOP
Stolen Happiness: Ukredene Schastya Ivan Franko / Brožovaná
common.buy 253
Dear Self, Patience Tamarra Davis / Brožovaná
common.buy 255
Im Zirkus Doro Göbel / Leporelo
common.buy 314
Great Reset / Pevná
common.buy 604
Scandi Rustic Reena Simons / Pevná
common.buy 630
Cat Zodiac 500 Piece Puzzle Sarah McMenemy / Pevná
common.buy 319
Foolish Hearts Emma Mills / Brožovaná
common.buy 296
Bodyguard, 1 Blu-ray Donn Cambern / Blu-ray
common.buy 249
Připravujeme
Belaja gvardija. Master i Margarita Michail Bulgakov / Brožovaná
common.buy 282
Network Programming With Go Adam Woodbeck / Brožovaná
common.buy 991
Classic Traveller - Die Regeln Timothy B. Brown / Brožovaná
common.buy 1 259
Best of Both Worlds: Enhanced Botanical Printing Jane Dunnewold / Brožovaná
common.buy 806
Eva Evergreen, Semi-Magical Witch Julie Abe / Pevná
common.buy 379

Als Unternehmen Kundenzufriedenheit an die erste Stelle zu setzen, klingt erst einmal gut. Aber f?r die Umsetzung braucht es die richtige Strategie. Gerade in Zeiten von Online-Bewertungen hat die pers?nliche Meinung des Kunden einen h?heren Stellenwert als je zuvor. Der beste Schutz vor schlechtem Kundenfeedback - vor allem im Internet - besteht daher darin, es gar nicht zu negativen Kundenerfahrungen kommen zu lassen. Wer von vornherein sich den Fragen und W?nschen seiner Kunden stellt und auf ihre Bed?rfnisse eingeht, wird nachher nicht von ihrer kritischen Bewertung unangenehm ?berrascht.??Zehra Sirin stellt in diesem Buch die idealen Methoden und Strategien vor, um die Kundenbindung zu st?rken, souver?n mit allen Kundenbeschwerden und Anfragen umzugehen und so schlechten Bewertungen entgegenzuwirken. Damit sind die gef?rchteten Ein-Sterne-Bewertungen endlich pass

Informace o knize

Plný název Die 5-Sterne-Strategie
Autor Zehra Sirin
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 256
EAN 9783868816419
ISBN 3868816410
Libristo kód 12737085
Nakladatelství Redline Verlag
Váha 502
Rozměry 156 x 216 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet