Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Beurteilung von SchulerInnenverhalten in der Pflichtschule durch LehrerInnen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Beurteilung von SchulerInnenverhalten in der Pflichtschule durch LehrerInnen Michael Kopetzky-Tutschek
Libristo kód: 01598038
Nakladatelství Grin Publishing, října 2007
Masterarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich Pädagogik - Schulpädagogik, Note: 1,0, University of D... Celý popis
? points 253 b
2 525
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Gespräche mit seinen Schülern amakrishna / Pevná
common.buy 720
Pflanzenoel & Mein Dieselmotor Michael Nörtersheuser / Brožovaná
common.buy 554
Připravujeme Nové
Experimentelle Kunst - Soziologie des Experiments Felicia Herrschaft / Brožovaná
common.buy 1 061
Anreizwirkung Multidimensionaler Entlohnungssysteme Matthias Holtsch / Brožovaná
common.buy 2 422

Masterarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich Pädagogik - Schulpädagogik, Note: 1,0, University of Derby, 54 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: AbstractTeachers in Austria are complaining that classroom discipline is taking up an increasing amount of their time, turning them more into disciplinarians and leaving them less time for actually teaching. Likewise, teachers from the former Communist countries of Czechoslovakia and Poland that are now young democracies and new EU members are encountering similar difficulties. The aim of this study is to determine whether teachers from Austria, Poland and Czechoslovakia differ in their views on the conduct of school children; in addition, it examines differences concerning occupational guidance as well as basic and continuing teacher training. For this purpose, compulsory school teachers from all three countries were surveyed about the conduct of their pupils by means of a questionnaire as well as additional interviews. Survey responses provide readers with insights as to the causes, categories and consequences related to classroom disruptions and disruptive behavior of pupils. Finally, the problems of aggression, violence and mobbing were addressed. On the basis of this study, the author concluded that Austria, Poland and Czechoslovakia do differ in terms of their approach to the classroom conduct of their pupils. Whereas attitudes of resignation prevail in Austria and apathy in Czechoslovakia, Polish teachers are making an effort to take initiatives before the problems get the upper hand.

Informace o knize

Plný název Beurteilung von SchulerInnenverhalten in der Pflichtschule durch LehrerInnen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 172
EAN 9783638744256
ISBN 3638744256
Libristo kód 01598038
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 231
Rozměry 148 x 210 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet