Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Die Public Relations Von Mega-Events

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Die Public Relations Von Mega-Events Chaban Salih
Libristo kód: 02111777
Nakladatelství Springer vs, září 2013
Die Bedeutung von Mega-Events wie Fußball-Weltmeisterschaften, EXPOs, Weltjugendtage, Olympische Spi... Celý popis
? points 198 b
1 977
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Complete and Essential Jack the Ripper Paul Begg / Brožovaná
common.buy 357
Matematika II Róbert Vrábel / Brožovaná
common.buy 155
Pozoruhodnosti Slovenska Autori / binding.
common.buy 94
Připravujeme
Der Bär in Siebenbürgen Edward von Czynk / Brožovaná
common.buy 633
Modelling Freight Transport Lóránt Tavasszy / Pevná
common.buy 2 981
Deep South Paul Theroux / Audio CD
common.buy 718
Cannabino des Et Cancer Nicolas Mulette / Brožovaná
common.buy 2 556
Introduction to Nonlinear Analysis: Theory Zdzislaw Denkowski / Pevná
common.buy 6 578
Připravujeme
Necessary Learning Robert Moynihan / Pevná
common.buy 1 365
Crime and Insecurity / Pevná
common.buy 5 172
Just Keep Breathing Reggie Dabbs / Brožovaná
common.buy 486
Liberty and Security in Europe Stefano Ruggeri / Pevná
common.buy 2 444
Die Struktur des »voluntativen Schuldelements«. Helmut Frister / Brožovaná
common.buy 2 111

Die Bedeutung von Mega-Events wie Fußball-Weltmeisterschaften, EXPOs, Weltjugendtage, Olympische Spiele oder auch Pilgerfahrten nach Mekka (Hadsch) hat in den vergangenen Jahrzehnten stetig zugenommen. Zum Erfolg bzw. Misserfolg solcher Mega-Events leisten Public Relations (PR) einen erheblichen Beitrag. Auf der Grundlage der empirischen Ergebnisse zur PR der Fußball-WM 2010 in Südafrika und der Hadsch (Pilgerfahrt) in Saudi-Arabien sowie theoretischen Auseinandersetzungen arbeitet Chaban Salih die typischen Merkmale der PR von Mega-Events heraus. Dabei zeigt sich, dass sich deren spezifische Planung, Organisation und Umsetzung von der PR staatlicher Institutionen, Unternehmen und Non-Profit-Organisationen unterscheidet. Gleichzeitig werden Unterschiede in der PR der Hadsch und der Fußball-WM aufgezeigt.

Informace o knize

Plný název Die Public Relations Von Mega-Events
Autor Chaban Salih
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 413
EAN 9783658035709
ISBN 3658035706
Libristo kód 02111777
Nakladatelství Springer vs
Váha 562
Rozměry 148 x 210 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet