Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Die Renaissance der Marke Abarth

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Die Renaissance der Marke Abarth Juliane Zielonka
Libristo kód: 06830327
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2009
Die Fiat Group Automobiles haucht der Marke Abarth neues Leben ein. Ihre Wurzeln ranken sich um Renn... Celý popis
? points 124 b
1 242
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Fiat Abarth OT 1300. Radiografia motopropulsore Gianfranco Bossù / Brožovaná
common.buy 833
Abarth Luciano Greggio / Pevná
common.buy 5 172
Fifty-Six Suzette Ku'cher / Brožovaná
common.buy 388
Flood Hazards and Health Roger Few / Brožovaná
common.buy 1 942
Robotics in Surgery / Pevná
common.buy 5 278
'No Place of My Own' Christine Laennec / Brožovaná
common.buy 722
Under New England Charles Ferguson Barker / Pevná
common.buy 371
Better Life Rebecca Burgess / Brožovaná
common.buy 601
Capital Humano y Sector Informal En Mexico Luis Huesca / Brožovaná
common.buy 1 806
Blaze of Glory Jeff Shaara / Pevná
common.buy 647
La Solucion: El Metodo Ajram = The Solution Josef Ajram / Brožovaná
common.buy 442
Black Egyptians Segun Magbagbeola / Brožovaná
common.buy 698
Crecimiento de Geotrichum klebahnii y expresion de protopectinasa SE Sebastian Fernando Cavalitto / Brožovaná
common.buy 2 076

Die Fiat Group Automobiles haucht der Marke Abarth neues Leben ein. Ihre Wurzeln ranken sich um Rennsport-Legende Carlo Abarth, der eine ganze Tempo vernarrte Generation mit seinen Rennerfolgen begeisterte. Was sind die Gründe einer Renaissance dieser Marke angesichts zunehmender Ressourcenverknappung? Was steckt hinter dem kulturellen Phänomen einer international verstandenen Sprache der Markenkommunikation? Gelingt es, durch Retro-Branding eine Brücke zu schlagen zwischen alten und neuen Käuferschichten? Agiert die Automobilbranche im Dialog mit ihren Konsumenten? Trifft sie den Insight? Gelingt Abarth eine zukunftsweisende Positionierung? Dieses Buch analysiert am Beispiel des 500 Abarth Markenstrategie, Maßnahmen und Wechselwirkungen der Brands im FIAT Markenportfolio. Sie erhalten einen Einblick in die Fiat Historie und das Leben und Wirken Carlo Abarths. Es entschlüsselt die Kernbotschaft und gibt Aufschluss über die strategische Positionierung im Hinblick auf ihre Zukunftsfähigkeit.

Informace o knize

Plný název Die Renaissance der Marke Abarth
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 84
EAN 9783639225327
ISBN 3639225325
Libristo kód 06830327
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 130
Rozměry 150 x 220 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet