Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Disruption Dilemma

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Disruption Dilemma Joshua Gans
Libristo kód: 02912656
Nakladatelství MIT Press Ltd, března 2016
"Disruption" is a business buzzword that has gotten out of control. Today everything and everyone se... Celý popis
? points 26 b
256
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Cornel West Reader Cornel West / Brožovaná
common.buy 872
Creativity Challenge Tanner Christensen / Brožovaná
common.buy 320
Exits to the Posthuman Future Arthur Kroker / Brožovaná
common.buy 753
Mathematics Matters Grade 5 Teacher's Guide Zonia JoosteFiona Macgregor / Brožovaná
common.buy 320
Bloodgifted: Book 1 of the Dantonville Legacy Tima Maria Lacoba / Brožovaná
common.buy 568
1001 Ways to Motivate Yourself & Others Kim H. Sang / Brožovaná
common.buy 454
Fachmethodik Wolfhard Bickel / Brožovaná
common.buy 695

"Disruption" is a business buzzword that has gotten out of control. Today everything and everyone seem to be charaterized as disruptive. In this book, Joshua Gans cuts through the chatter to focus on disruption in its initial use as a business term, identifying new ways to understand it and suggesting new tools to manage it. Almost twenty years ago Clayton Christensen popularized the term in his book The Innovator's Dilemma, writing of disruption as a set of risks that established firms face. Since then, few have closely examined his account. Gans does so in this book. He looks at companies that have proven resilient and those that have fallen, and explains why some companies have successfully managed disruption - Fujifilm and Canon, for example - and why some like Blockbuster and Encyclopedia Britannica have not. Departing from the conventional wisdom, Gans identifies two kinds of disruption: demand-side, when successful firms focus on their main customers and underestimate market entrants with innovations that target niche demands; and supply-side, when firms focused on developing existing competencies become incapable of developing new ones.

Informace o knize

Plný název Disruption Dilemma
Autor Joshua Gans
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 176
EAN 9780262034487
ISBN 0262034484
Libristo kód 02912656
Nakladatelství MIT Press Ltd
Váha 410
Rozměry 236 x 162 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet