Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing im Outernet

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing im Outernet Tom Rosenkranz
Libristo kód: 01678292
Nakladatelství Grin Publishing, července 2012
Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung,... Celý popis
? points 141 b
1 413
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
All the Light We Cannot See Anthony Doerr / Brožovaná
common.buy 276
Andulka Václav Podpěra / Brožovaná
common.buy 111
Heidi Johanna Spyri / Brožovaná
common.buy 234
Albrecht Dürer Max J. Friedländer / Pevná
common.buy 251
Practical Guide to Human Cancer Genetics Shirley HodgsonWilliam FoulkesCharis EngEamonn Maher / Brožovaná
common.buy 3 574
African Art in Transit Christopher B. Steiner / Brožovaná
common.buy 912
Olafur Eliasson: Inner City Out Daniel Birnbaum / Brožovaná
common.buy 1 369
Computing the Electrical Activity in the Heart Joakim Sundnes / Brožovaná
common.buy 3 611
Einstein in Spain Professor Thomas F Glick / Pevná
common.buy 5 048
Blind Spot Salmaan Keshavjee / Pevná
common.buy 3 145
Denn sie wussten nicht, was sie tun ... Anna Kreusel / Pevná
common.buy 1 300
Acoustic and Electromagnetic Equations Jean-Claude Nedelec / Brožovaná
common.buy 1 977
Ungarischer Nabob Maurus Jokai / Brožovaná
common.buy 1 458
Chilli Britain Gideon Burrows / Brožovaná
common.buy 455

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Note: 1,0, Hochschule Mittweida (FH) (Medien), Sprache: Deutsch, Abstract: Die Arbeit untersucht die Entwicklung des Internets hin zum Outernet aus der Sicht des Onlinemarketings. Welche Herausforderungen, Chancen und Probleme birgt dieser Wandel für Unternehmen und Kunden. Es wird besonders auf die Möglichkeiten der Technik und die Methoden des Marketings für das Outernet am Drive-to-POS eingegangen. Dabei wurde festgestellt, dass völlig neue Herausforderungen das zukünftige Marketingverständnis von Unternehmen verändern werden. Besonders der Wandel des POS und die Position des Kunden hin zum Teil des Entwicklungsprozesses erfordern eine zukunftsgewandte und innovationsfähige Unternehmensstruktur.

Informace o knize

Plný název Marketing im Outernet
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 66
EAN 9783656231080
ISBN 3656231087
Libristo kód 01678292
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 95
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet