Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Dynamic Models of Advertising Competition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Dynamic Models of Advertising Competition Gary M. Erickson
Libristo kód: 01398061
Nakladatelství Springer, srpna 1991
For years, I have been impressed by how dynamic markets are. Marketing strategies are rarely success... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Biblioburro Jeanette Winter / Pevná
common.buy 450
Personnel Economics in Imperfect Labour Markets Pietro Garibaldi / Brožovaná
common.buy 2 149
Decoding the Periodic Table Jurjen Van Der Wal / Brožovaná
common.buy 612
Detection of Explosives and Landmines Andrey Kuznetsov / Brožovaná
common.buy 5 094
Catholic Teen's Guide to Tough Stuff Jim Auer / Brožovaná
common.buy 367

For years, I have been impressed by how dynamic markets are. Marketing strategies are rarely successful without adjustments over time, and marketing managers need constantly to monitor, and anticipate when possible, important changes in the marketing environment, so that they can adapt their marketing strategies to changing market conditions. It strikes me as important that the dynamic elements of marketing be modeled and studied, and a significant part of my research activity has been dedicated to exploring the nature and implications of dynamic marketing strategies. The marketing field has used various models and methodologies in the attempt to understand dynamic markets. I must thank my dissertation advisor, Dave Montgomery at Stanford, for originally turning my attention toward time-varying parameter models some 14 years ago. From that plat form, I have proceeded to search for models that capture the essence of dynamic marketing, as well as for methodological tools, empirical as well as analytical, that allow insightful study of such models.

Informace o knize

Plný název Dynamic Models of Advertising Competition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1991
Počet stran 122
EAN 9780792391463
ISBN 0792391462
Libristo kód 01398061
Nakladatelství Springer
Váha 820
Rozměry 210 x 297 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet