Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Einfluss Der Raumlichen Markenherkunft Auf Das Markenimage

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Einfluss Der Raumlichen Markenherkunft Auf Das Markenimage Christian Becker
Libristo kód: 01784291
Nakladatelství Gabler Verlag, dubna 2012
Insbesondere internationale Marken kommunizieren oft aktiv ihre räumliche Herkunft, z.B. im Logo, im... Celý popis
? points 213 b
2 126
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Der blaue Himmel Galsan Tschinag / Brožovaná
common.buy 296
Erzählungen aus dem Land Sumer Konrad Volk / Pevná
common.buy 945
Metamathematics of Fuzzy Logic Petr Hájek / Pevná
common.buy 6 578
Joseph Im Schnee Berthold Auerbach / Brožovaná
common.buy 1 360
Introduction to the Old Testament John Edgar McFadyen / Pevná
common.buy 1 458
Die Albigenser Nikolaus Lenau / Pevná
common.buy 1 458
Magic Words Cora Besser-Siegmund / Brožovaná
common.buy 774
Energie aus Biomasse: Ökonomische und ökologische Bewertung Bayerische Akademie der Wissenschaften / Brožovaná
common.buy 649
Spirou und Fantasio - Das Wunderpferd Rob-Vel / Brožovaná
common.buy 280
Programming Multi-Agent Systems Rem Collier / Brožovaná
common.buy 2 126
Choruses, Ancient and Modern Joshua Billings / Pevná
common.buy 5 026
Ich rechne mit! - Sachsen, Thüringen - 4. Schuljahr Klaus-Peter Käding / Brožovaná
common.buy 315
Analytik der Macht Michel Foucault / Brožovaná
common.buy 528
Experimental Inquiries H.E. Le Grand / Brožovaná
common.buy 3 611

Insbesondere internationale Marken kommunizieren oft aktiv ihre räumliche Herkunft, z.B. im Logo, im Markennamen oder in der Werbung. Dadurch sollen beim Nachfrager positive Assoziationen geweckt und auf das Markenimage übertragen werden. Die dahinterliegenden kognitiven, affektiven und normativen Prozesse werden vom Autor theoretisch erklärt und anschließend für fünf Branchen kausalanalytisch am Beispiel des Wachstumsmarktes Indiens untersucht. Auf Basis der empirischen Ergebnisse zeigt der Autor, wie internationale Marken ihre Herkunft einsetzen können, um sich funktional und emotional vom Wettbewerb zu differenzieren und Kunden zu gewinnen.

Informace o knize

Plný název Einfluss Der Raumlichen Markenherkunft Auf Das Markenimage
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 314
EAN 9783834939418
ISBN 3834939412
Libristo kód 01784291
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 417
Rozměry 147 x 211 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet