Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context Elvira Ismagilova
Libristo kód: 15597950
Nakladatelství Springer International Publishing AG, února 2017
This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communicati... Celý popis
? points 183 b
1 830
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
AlterKnit Stitch Dictionary Andrea Rangel / Pevná
common.buy 584
Data Visualisation Andy Kirk / Brožovaná
common.buy 1 441
Ekonomie nejen k maturitě 2 Jaroslav Zlámal; Zdeněk Mendl / Brožovaná
common.buy 152
The Sword in the Storm David Gemmell / Brožovaná
common.buy 211
Island Of The Sequined Love Nun Christopher Moore / Brožovaná
common.buy 241
Drink Like a Bartender Thea Engst / Pevná
common.buy 385
Sonnet's Glory and His External Thoughts ERIC E AZPEITIA JR. / Brožovaná
common.buy 461
Biographische Denkmale Karl August Varnhagen von Ense / Brožovaná
common.buy 1 863
Atmung, 1 CD-ROM / Digital CD
common.buy 369
Multidisziplinäre Sichtweisen auf afrikanische Städte Fabian Schönrock / Brožovaná
common.buy 1 042
Data Visualization, Volume I Amar Sahay / Brožovaná
common.buy 523

This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing. The book begins with an overview of traditional word-of-mouth (WOM) and its evolution to eWOM. It discusses the differences between traditional and online WOM. The book examines why people engage in eWOM communications, but also how consumers evaluate its persuasiveness. It also looks at the effects of eWOM. The book identifies current gaps in the eWOM research, but also highlights future directions for this growing field. eWOM is an important marketing technique in brand communications, and it plays an important role in modern e-commerce. Marketers become extremely interested in enhancing the power of eWOM developing loyalty programs and building brands. Studying the effect of eWOM can be beneficial for companies. This book should be a good resource for scholars and practitioners that need to understand the pervasive effects of eWOM.

Informace o knize

Plný název Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 138
EAN 9783319524580
ISBN 3319524585
Libristo kód 15597950
Váha 260
Rozměry 239 x 160 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet