Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Emotion in advertising persuasion

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Emotion in advertising persuasion
Libristo kód: 37170832
Nakladatelství Our Knowledge Publishing, září 2021
Advertising is a complex and vast field. Emotion is a notion linked to passion. It speaks of joy, sa... Celý popis
? points 126 b
1 259
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Surrounded by Idiots Thomas Erikson / Brožovaná
common.buy 256
TOP
The Box of Emotions Tiffany Watt Smith / Karty
common.buy 557
Book of Human Emotions Tiffany Watt / Brožovaná
common.buy 316
Atlas of Emotion Giuliana Bruno / Brožovaná
common.buy 1 562
Persuasive Advertising Scott Armstrong / Pevná
common.buy 3 611
Psychology of Advertising Bob M (Professor of Consumer Behavior in the Department of Marketing at the University of Groningen in the Netherlands) Fennis / Brožovaná
common.buy 1 513
Psychology of Emotion Paula M. Niedenthal / Brožovaná
common.buy 2 969
Persuasion in Advertising Nicholas O´Shaughnessy / Brožovaná
common.buy 2 004

Advertising is a complex and vast field. Emotion is a notion linked to passion. It speaks of joy, sadness, fear, anger, disgust, surprise. In this spirit, social networks are a new communication space that unites emotion and sensation in advertising. In this research, we have chosen to study these three areas in order to clarify their links, their role, but also their impacts and consequences. The brain is constantly solicited by advertising: at work, at home, in the street, in transport, and on social networks themselves. Brands are trying to send us messages. What are these messages? How do brands manage to convince us, to make us adhere to their vision, to their products? This study tries to understand and explain these relationships: how does the use of emotions in advertising on social networks impact the consumer experience and what are the consequences? We analyze the case of short films on social networks.

Informace o knize

Plný název Emotion in advertising persuasion
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2021
Počet stran 72
EAN 9786204099248
ISBN 6204099248
Libristo kód 37170832
Nakladatelství Our Knowledge Publishing
Váha 118
Rozměry 152 x 229 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet