Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen Christin Haehnel
Libristo kód: 01783774
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, června 2011
Kaufentscheidungen werden auf Industriegütermärkten in der Regel nicht von Einzelpersonen getroffen,... Celý popis
? points 198 b
1 977
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sämtliche Gedichte Johann W. von Goethe / Pevná
common.buy 566
Am Rio de la Plata Karl May / Pevná
common.buy 668
Muskelfunktion Karin Wieben / Brožovaná
common.buy 507
Připravujeme
Psychology In A Week: Teach Yourself Nicky Hayes / Brožovaná
common.buy 283
Elementary Number Theory, Cryptography and Codes M. Welleda Baldoni / Brožovaná
common.buy 2 126
Le Chemin de France Suivi de Gil Braltar Jules Verne / Brožovaná
common.buy 620
Four Bare Legs In a Bed Helen Simpson / Brožovaná
common.buy 343
Kreatives Fundraising Thomas Grosjean / Brožovaná
common.buy 740
Practice of Econometric Theory Charles G. Renfro / Pevná
common.buy 5 094
Plädoyer für die unglückliche Liebe Carl Hegemann / Brožovaná
common.buy 369
Feministische Theorien zur Einführung Regina Becker-Schmidt / Brožovaná
common.buy 386

Kaufentscheidungen werden auf Industriegütermärkten in der Regel nicht von Einzelpersonen getroffen, sondern durch eine Gruppe von Mitarbeitern, sogenannte Buying Center. Christin Haehnel entwickelt ein Modell zur Wirkung von Emotionen bei Buying Center-Entscheidungen, welches nicht nur die individuelle Ebene des einzelnen Entscheiders, sondern zudem auch die übergeordnete Gruppenebene ("Buying Center-Emotion") berücksichtigt. Anhand der empirischen Modellprüfung zeigt die Autorin die maßgebliche Beteiligung von Emotionen an industriellen Kaufentscheidungen auf und appelliert an Marketing-Praxis und -Forschung, Emotionen verstärkt Aufmerksamkeit zu widmen.

Informace o knize

Plný název Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 223
EAN 9783834929204
ISBN 3834929204
Libristo kód 01783774
Váha 299
Rozměry 148 x 210 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet