Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

(En)Countering Native-speakerism

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha (En)Countering Native-speakerism Adrian Holliday
Libristo kód: 09238027
Nakladatelství Palgrave Macmillan, září 2015
The notion of the 'native speaker' has historically dominated the profession of English language tea... Celý popis
? points 480 b
4 798
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Jewelry Engravers Manual R. Allen Hardy / Brožovaná
common.buy 214
Sensuous Businessman Randall "Randy" Jones / Pevná
common.buy 948
sumula vinculante e o precedente judicial Hadad Ladeira Aline / Brožovaná
common.buy 1 025
Volksmarchen aus Pommern und Rugen Ulrich Jahn / Brožovaná
common.buy 1 174
Undercover in Six-Inch Stilettos Carolyn Laroche / Brožovaná
common.buy 344
Strategy for Assessing Science Committee on Assessing Behavioral and Social Science Research on Aging / Brožovaná
common.buy 1 474
Thomas Gainsborough WILLIAM BIG BOULTON / Pevná
common.buy 1 321
Bob the Bully Sandra Agwu / Brožovaná
common.buy 504
Educacao infantil e religiosidade Pereira Dos Santos Antonia / Brožovaná
common.buy 1 234
British Pharmacopoeia U K Stationery Office / Brožovaná
common.buy 64 789
Schön, dass es dich gibt Anselm Grün / List
common.buy 135
Ratgeber Generalisierte Angststörung Jürgen Hoyer / Brožovaná
common.buy 262

The notion of the 'native speaker' has historically dominated the profession of English language teaching to the extent that native-speakerism has become a wide-spread, tenacious and much 'taken-for-granted' ideology. These perceptions have become commonplace despite substantial, serious challenge to its coherence and value in the 21st century, when English is a world 'lingua franca'. With chapters written by ELT author-practitioners working world-wide, this volume investigates and challenges the 'native speaker' phenomenon in the real-world of international classrooms and the wider community. The book presents current findings about the extent to which the dominant ideology lingers or is being dismantled by new perspectives about the realities of who teaches English and what they teach in the second millennium.

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet