Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

End of Corporate Social Responsibility

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha End of Corporate Social Responsibility Peter Fleming
Libristo kód: 01225830
Nakladatelství SAGE Publications Ltd, prosince 2012
Providing a much-needed critique of Corporate Social Responsibility (CSR) practice and scholarship,... Celý popis
? points 101 b
1 006
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Lifespan David Sinclair / Brožovaná
common.buy 462
TOP
November 9 Colleen Hoover / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Visual Thinking Workbook Willemien Brand Brand / Brožovaná
common.buy 318
TOP
Quintessential Quintuplets 11 Negi Haruba / Brožovaná
common.buy 254
Ascendance of a Bookworm: Part 2 Volume 1 Miya Kazuki / Brožovaná
common.buy 318
A Promised Land Barack Obama / Pevná
common.buy 847
Shades of Sensuality / Pevná
common.buy 1 344
Stolen White Elephant Mark Twain / Brožovaná
common.buy 90
House Of Lies Martin Kihn / Brožovaná
common.buy 437
Business Models in the Circular Economy Roberta De Angelis / Pevná
common.buy 1 862
Strategic Corporate Social Responsibility Debbie Haski-Leventhal / Brožovaná
common.buy 1 300
Prisoner of the Infidels Giancarlo Casale / Brožovaná
common.buy 540
How to Talk to Anyone About Anything Williams James W Williams / Brožovaná
common.buy 434

Providing a much-needed critique of Corporate Social Responsibility (CSR) practice and scholarship, this book seeks to redress CSR advocacy, from a political and critical perspective. A strident approach backed up by extensive use of case studies presents the argument that most CSR-related activity aims to gain legitimacy from consumers and employees, and therefore furthers the exploitative and colonizing agenda of the corporation. By examining CSR in the context of the political economy of late capitalism, the book puts the emphasis back on the fact that most large corporations are fundamentally driven by profit maximization, making CSR initiatives merely another means to this end. Rather than undermining or challenging unsustainable corporate practices CSR is exposed as an ideological practice that actually upholds the prominence of such practices. As CSR gathers momentum in management practice and scholarship, students in the fields of CSR, business ethics, and strategy, will find this text a useful companion to counter received wisdom in this area.

Informace o knize

Plný název End of Corporate Social Responsibility
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 144
EAN 9781849205160
ISBN 1849205167
Libristo kód 01225830
Nakladatelství SAGE Publications Ltd
Váha 258
Rozměry 170 x 241 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet