Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Entering the Brazilian Market

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Entering the Brazilian Market Kristina Erikson
Libristo kód: 01787590
Nakladatelství Diplomica Verlag, listopadu 2009
Especially during the last two decades consulting companies established themselves in the internatio... Celý popis
? points 269 b
2 685
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Planung - Bauteile, Apparate, Werkstoffe Franz-Josef Heinrichs / Brožovaná
common.buy 2 164
Weiter geht man nicht nach Westen ...... Michael Oczipka / Brožovaná
common.buy 565
Dracula Bram Stoker / Brožovaná
common.buy 1 586
Computability and Logic George S. BoolosJohn P. BurgessRichard C. Jeffrey / Pevná
common.buy 3 662
Selected Songs for Voice and Piano Ernest Chausson / Brožovaná
common.buy 552
History of Political Economy John K. Ingram / Brožovaná
common.buy 1 240

Especially during the last two decades consulting companies established themselves in the international marketplace. In times of globalization particularly emerging economies, such as Brazil, are experiencing an upward trend and join the global players. The term LEAN consulting became frequently used in this context and plays a major role in the Brazilian consulting market nowadays. This study develops recommendations for the market entry of management consulting companies into the Brazilian market. The implication of the term Lean in the context of the consulting business and its future potential in Brazil is examined, supported by an evaluation of the target market. The outcome of the theoretical part is then being compared with empirical findings which are conducted via a Delphi Study. The empirial part clearly identifies that the most promising strategy for doing business in Brazil is intensive networking and new ventures should enter the market only with professional support from Brazilian partners who are more familiar with the peculiarities of the market. These and other interesting facts are delivered at the end of the study, providing a guide for new potential consulting businesses that want to enter the Brazilian LEAN market.

Informace o knize

Plný název Entering the Brazilian Market
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 120
EAN 9783836682732
ISBN 3836682737
Libristo kód 01787590
Nakladatelství Diplomica Verlag
Váha 222
Rozměry 178 x 254 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet