Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Entrepreneurship in China

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Entrepreneurship in China Keming Yang
Libristo kód: 04679592
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, května 2007
The emergence of China as a major world economy is of great importance to the global political econo... Celý popis
? points 576 b
5 755
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Fighting Ruben Wolfe Markus Zusak / Brožovaná
common.buy 249
Puerto Rican Jam Frances Negron-Muntaner / Brožovaná
common.buy 792
Aves de Todo Tipo Rebecca Sjonger / Pevná
common.buy 827
Flagging Standards Elizabeth R. DeSombre / Brožovaná
common.buy 351
Models for Discrete Data Daniel Zelterman / Pevná
common.buy 2 746
"... eine andere Art von Malerey" Wolfgang Steiner / Pevná
common.buy 1 905
English Common Law in the Age of Mansfield James Oldham / Brožovaná
common.buy 1 681
Opposite of Falling Jennie Rooney / Brožovaná
common.buy 494
Domesday Economy Graeme Donald Snooks / Pevná
common.buy 2 451

The emergence of China as a major world economy is of great importance to the global political economy and to international business. There has been a fair amount of research on the macro level of institutional reform but little detailed work on the grassroots level of entrepreneurship. This book addresses this gap by investigating how an economic system dominated by central plans, communist ideologies and suppressing bureaucracies could generate such energy from the bottom of society, fuelling the country's economic growth. The author's theory of entrepreneurship is based on two interrelated concepts: double entrepreneurship and institutional holes. He argues that the two concepts bridge a gap between the neo-classical institutionalism of economic development and entrepreneurship studies that emphasize individual choice. The rigorous theoretical framework is supported by substantial empirical research, offering statistical analyses of survey data as well as detailed case studies. This innovative and timely book will appeal to an interdisciplinary readership in sociology, economics, business studies and Chinese and Asian Studies.

Informace o knize

Plný název Entrepreneurship in China
Autor Keming Yang
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2007
Počet stran 260
EAN 9780754646686
ISBN 0754646688
Libristo kód 04679592
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 526
Rozměry 160 x 234 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet