Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Entrepreneurship in International Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Entrepreneurship in International Marketing Shaoming Zou
Libristo kód: 05335988
Nakladatelství Emerald Publishing Limited, února 2015
"The latest volume in the Advances in International Marketing series is fresh addition to the intern... Celý popis
? points 490 b
4 895
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Výprodej
Musculoskeletal System Laminated Poster Scientific Publishing / Plakát
common.buy 362
Papin Sisters Rachel Edwards / Brožovaná
common.buy 1 804
Jesus Against Christianity Jack Nelson-Pallmeye / Brožovaná
common.buy 3 309
Připravujeme
Life Science Data Mining Stephen Wong / Brožovaná
common.buy 2 534
Empowering Students to Transform Schools Gary Goldman / Pevná
common.buy 1 807
Southern Way / Brožovaná
common.buy 371
Modern French Visual Theory Andy Stafford / Brožovaná
common.buy 743
'If You Knew the Conditions' David H. DeJong / Pevná
common.buy 3 765
Fifth Queen Ford Madox / Brožovaná
common.buy 486
Heal Yourself! Beverly A. Potter / Brožovaná
common.buy 410
Family of Richard III Michael Hicks / Brožovaná
common.buy 379
Crown of Thorns Stephane Groueff / Brožovaná
common.buy 747
Why Governments and Parties Manipulate Elections Alberto Simpser / Brožovaná
common.buy 1 257

"The latest volume in the Advances in International Marketing series is fresh addition to the international marketing literature, expanding the current knowledge in several significant ways. Divided into two sections, the first part of Vol. 25 addresses important issues concerning entrepreneurship in the international market. Pulling together papers authored by well-known scholars they look at issues such as born-global firms' evolution, market orientation, alliance capabilities, customer orientation and performance in the global market. Collectively, these papers shed significant new light on the role of entrepreneurship in born-global firms and exporting firms. The second part of Entrepreneurship in International Marketing brings together a collection of papers dealing with contemporary international marketing issues, including the conceptual domain of international marketing, global brands and luxury brands in emerging markets, international retail supply chains and exit behaviour of FDI firms."

Informace o knize

Plný název Entrepreneurship in International Marketing
Autor Shaoming Zou
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 344
EAN 9781784414481
ISBN 1784414484
Libristo kód 05335988
Nakladatelství Emerald Publishing Limited
Váha 640
Rozměry 159 x 238 x 32
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet