Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Essential Elements for Brand Identity

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Essential Elements for Brand Identity Kevin Budelmann
Libristo kód: 01257773
Nakladatelství Rockport Publishers Inc., března 2012
Design terms are often used inconsistently - or just as bad, interchangeably. This leads to confusio... Celý popis
? points 56 b
559
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Wally Olins: The Brand Handbook Wally Olins / Pevná
common.buy 615
Universal Methods of Design Bruce Hanington / Pevná
common.buy 1 140
Layout Essentials Beth Tondreau / Brožovaná
common.buy 794
Digital Design Essentials Rajesh Lal / Pevná
common.buy 880
Masters of Design Sean Adams / Pevná
common.buy 1 224
Typography Essentials Ina Saltz / Brožovaná
common.buy 794
Interactive Design Andrew Platt / Brožovaná
common.buy 1 224
Information Design Workbook Kim Baer / Brožovaná
common.buy 775

Design terms are often used inconsistently - or just as bad, interchangeably. This leads to confusion for designers as well as clients. New in paperback, Brand Identity Essentials lays a foundation for brand building, defining the tools and building blocks, and illustrating the construction of strong brands through examples of world-class design. It is a one-stop reference for connecting visual design elements for logos to branding concepts, and demonstrates core identity design principles through clear organization and a variety of sources and examples. Through a cohesive structure that explores broader concepts in relation to graphic identities, identity programs, and brand identities, Brand Identity Essentials links formal design concerns with business issues. Design students and seasoned brand managers alike will appreciate the pragmatic relevance of its content and be inspired by the representative body of work collected and presented throughout the book.

Informace o knize

Plný název Essential Elements for Brand Identity
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 208
EAN 9781592537938
ISBN 1592537936
Libristo kód 01257773
Nakladatelství Rockport Publishers Inc.
Váha 786
Rozměry 218 x 253 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Second Foundation Isaac Asimov / Brožovaná
common.buy 192
World Football Club Crests Leonard Jagerskioeld Nilsson / Pevná
common.buy 485
The World's Greatest First Love, Vol. 7 Shungiku Nakamura / Brožovaná
common.buy 270
Algorithmic and High-Frequency Trading ?lvaro Cartea / Pevná
common.buy 2 030
Palette Mini Series 03: Gold & Silver Victionary / Brožovaná
common.buy 720
Universal Principles of Design William Lidwell / Brožovaná
common.buy 1 137
Making Design Cara McCarty / Pevná
common.buy 1 064
Home Leila S Chudori / Brožovaná
common.buy 1 057
Rhetoric of Logos Eduard Helmann / Brožovaná
common.buy 721
Typography Now / Pevná
common.buy 1 149
Steampunk Magic Gypsey Elaine Teague / Brožovaná
common.buy 424
Job For Everyone John Goldingay / Brožovaná
common.buy 391
Palette 03: Gold & Silver - Metallic Graphics Victionary / Brožovaná
common.buy 1 282
Bentham: A Guide for the Perplexed Philip Schofield / Pevná
common.buy 4 450

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet