Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Essentials of Marketing Research, Global Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Essentials of Marketing Research, Global Edition Naresh K. Malhotra
Libristo kód: 04773818
Nakladatelství PEARSON Education Limited, června 2014
For courses in Marketing Research at two- and four-year colleges and universities An engaging, do-i... Celý popis
? points 278 b
2 782
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Ultrasound: The Requisites Barbara S. Hertzberg / Pevná
common.buy 3 638
Normal Gets You Nowhere Kelly Cutrone / Brožovaná
common.buy 391
Mos 2016 Study Guide for Microsoft PowerPoint Joan Lambert / Brožovaná
common.buy 774
My Apple TV Sam Costello / Brožovaná
common.buy 262
Imagination Jean Paul Sartre / Brožovaná
common.buy 843
ISE Essentials of Marketing Research Mary Celsi / Brožovaná
common.buy 2 196
Full Range Leadership Development Sosik / Brožovaná
common.buy 2 064
Springs of Character Alfred Taylor Schofield / Pevná
common.buy 981
Dutch Primacy in World Trade, 1585-1740 Israel / Brožovaná
common.buy 2 683
Other Flowers: Uncollected Poems James Schuyler / Brožovaná
common.buy 501
Photochemistry / Pevná
common.buy 12 835
Roll Over Adorno Robert Miklitsch / Brožovaná
common.buy 1 165

For courses in Marketing Research at two- and four-year colleges and universities An engaging, do-it-yourself approach to marketing research Essentials of Marketing Research: A Hands-On Orientation presents a concise overview of marketing research via a do-it-yourself approach that engages students. Building on the foundation of his successful previous titles-Basic Marketing Research: Integration of Social Media and Marketing Research: An Applied Orientation-author Naresh Malhotra covers concepts at an elementary level, deemphasizing statistics and formulas. Sensitive to the needs of today's undergraduates, Malhotra integrates online and social media content, and provides current, contemporary examples that ground course material in the real world.

Informace o knize

Plný název Essentials of Marketing Research, Global Edition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 432
EAN 9781292060163
ISBN 1292060166
Libristo kód 04773818
Nakladatelství PEARSON Education Limited
Váha 894
Rozměry 277 x 219 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet