Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Evaluation de la Campagne de Lancement d'Un Produit

Jazyk FrancouzštinaFrancouzština
Kniha Brožovaná
Kniha Evaluation de la Campagne de Lancement d'Un Produit Christel Kamani
Libristo kód: 06982259
Nakladatelství Omniscriptum, února 2018
L'un des moments les plus d licats pour toute entreprise est g n ralement lors de la mise sur le mar... Celý popis
? points 138 b
1 375
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží

L'un des moments les plus d licats pour toute entreprise est g n ralement lors de la mise sur le march d'un nouveau produit. Ceci irait de la cr ation de l'id e du produit, sa conception jusqu' sa mise en vente. A cet effet, r ussir le lancement de tou

Informace o knize

Plný název Evaluation de la Campagne de Lancement d'Un Produit
Jazyk Francouzština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 84
EAN 9786131584831
ISBN 6131584834
Libristo kód 06982259
Nakladatelství Omniscriptum
Váha 136
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet