Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Examining Identity in Sports Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Examining Identity in Sports Media Heather L Hundley
Libristo kód: 01342517
Nakladatelství SAGE Publications Inc, července 2009
Communication issues involving sports media permeate myriad levels of society. These issues are impo... Celý popis
? points 291 b
2 909
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Pusten, trösten, Pflaster drauf! Henning Löhlein / Leporelo
common.buy 258
Rabbinic Anthology C. G. MontefioreH. M. J. Loewe / Brožovaná
common.buy 3 060
Maximum Influence Kurt Mortensen / Brožovaná
common.buy 486
Military Adaptation in Afghanistan Theo Farrel / Brožovaná
common.buy 996
Weather Almanac Eric Sloane / Brožovaná
common.buy 463
Natural Locomotion in Fluids and on Surfaces Stephen Childress / Pevná
common.buy 3 313
Handbook of Resilience in Children S. Goldstein / Pevná
common.buy 4 763
Atlas Zum Grundriss Der Waffenlehre K Th Von Sauer / Brožovaná
common.buy 1 148
On Greek Religion Robert Parker / Brožovaná
common.buy 654
Připravujeme
Assault on Religion Kirk Russell / Pevná
common.buy 1 292
Hochzeiten im Hause Bohumil Hrabal / Pevná
common.buy 610
Invisible Country Teresa Murjas / Brožovaná
common.buy 888

Communication issues involving sports media permeate myriad levels of society. These issues are important sources for learning and reinforcing social beliefs; they are salient contexts for investigating issues of identity, including ethnicity, gender, class, sexual orientation, ability/disability, and more. Consequently, sport and media inscribe numerous implicit and explicit ideologies that saturate our culture. Using a wide variety of theoretical and methodological constructs (for example: surveys, content analyses, ethnographic research, field work, rhetorical approaches, other appropriate quantitative or qualitative approaches), Examining Identity in Mediated Sports examines various media - including television, film, advertising, print, Web sites, and nontraditional media - to expose how the intersection of sport and media construct, reinforce, and/or perpetuate perceptions of human identities. This book: - investigates the numerous ways print, electronic, and digital media present issues of identity in sports coverage - each chapter addresses media portrayals and/or cultural representations of one or more form of identity - ethnicity, gender, class, sexual orientation, ability/disability, etc - as it relates to sport - contributors, both seasoned and up-and-coming scholars of sport, represent a fine and diverse balance of intellectual ideologies

Informace o knize

Plný název Examining Identity in Sports Media
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 288
EAN 9781412954600
ISBN 1412954606
Libristo kód 01342517
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 384
Rozměry 229 x 154 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet