Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context Ant
Libristo kód: 20466623
Nakladatelství Goodfellow Publishers Limited, července 2019
This edited volume examines the role and place of culture in tourism and how it is manifested in mar... Celý popis
? points 147 b
1 467
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


This edited volume examines the role and place of culture in tourism and how it is manifested in marketing theory, policy and practice. It includes case examples and looks at the roles of tourists, locals and communities, and business practices in facilitating and sharing culture.

Informace o knize

Plný název Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context
Autor Ant
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 256
EAN 9781911396987
ISBN 9781911396987
Libristo kód 20466623
Váha 436
Rozměry 232 x 158 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet