Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Experiential Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Experiential Marketing Batat
Libristo kód: 19698892
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, ledna 2019
Why do some brands make us feel good, while others frustrate us? What makes us engage with certain b... Celý popis
? points 547 b
5 474
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Experiential Marketing Wided Batat / Brožovaná
common.buy 1 680
Experience Marketing Bernd H. Schmitt / Brožovaná
common.buy 1 564
Politics of Emotions, Candidates, and Choices Heather E. Yates / Pevná
common.buy 1 681
Emotions in Politics Nicolas Demertzis / Pevná
common.buy 1 681
Politics and Emotions Marcos Engelken-Jorge / Brožovaná
common.buy 1 681

Why do some brands make us feel good, while others frustrate us? What makes us engage with certain brands, rebuy the same products, return to the same store or revisit the same destination over and over again? Is there a framework underlying how past an

Informace o knize

Plný název Experiential Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2019
Počet stran 302
EAN 9781138293151
ISBN 9781138293151
Libristo kód 19698892
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 592
Rozměry 242 x 164 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet