Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Fans, Bloggers, and Gamers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Fans, Bloggers, and Gamers Henry Jenkins
Libristo kód: 04166565
Nakladatelství New York University Press, září 2006
Henry Jenkins' pioneering work in the early 1990s promoted the idea that fans are among the most act... Celý popis
? points 89 b
892
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Allergy and Allergic Diseases Judah A. Denburg / Brožovaná
common.buy 3 312
Exploring Expertise James Fleck / Pevná
common.buy 3 313
PERSPECTIVES ON WELFARE Deacon / Brožovaná
common.buy 1 044
Připravujeme
Super Spud and the Stinky Space Rescue Sam Lloyd / Brožovaná
common.buy 181
Genii of the River Niger Jean-Marie Gibbal / Brožovaná
common.buy 1 160
Lehrbuch Der Farbenchemie Hans Theodor Bucherer / Brožovaná
common.buy 1 678
In Case We Die Danny Bland / Pevná
common.buy 736
Governing Global Biodiversity Philippe G. Le Prestre / Pevná
common.buy 4 946
Awakening Islam Stéphane Lacroix / Pevná
common.buy 2 456

Henry Jenkins' pioneering work in the early 1990s promoted the idea that fans are among the most active, creative, critically engaged, and socially connected consumers of popular culture and that they represent the vanguard of a new relationship with mass media. Though marginal and largely invisible to the general public at the time, today, media producers and advertisers, not to mention researchers and fans, take for granted the idea that the success of a media franchise depends on fan investments and participation. Bringing together the highlights of a decade and a half of groundbreaking research into the cultural life of media consumers, "Fans, Bloggers, and Gamers" takes readers from Jenkins' progressive early work defending fan culture against those who would marginalize or stigmatize it, through to his more recent work, combating moral panic and defending Goths and gamers in the wake of the Columbine shootings. Starting with an interview on the current state of fan studies, this volume maps the core theoretical and methodological issues in Fan Studies. It goes on to chart the growth of participatory culture on the web, take up blogging as perhaps the most powerful illustration of how consumer participation impacts mainstream media, and debate the public policy implications surrounding participation and intellectual property.

Informace o knize

Plný název Fans, Bloggers, and Gamers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 279
EAN 9780814742853
ISBN 0814742858
Libristo kód 04166565
Nakladatelství New York University Press
Váha 452
Rozměry 160 x 240 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet