Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Fashion Branding and Communication

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Fashion Branding and Communication Byoungho Jin
Libristo kód: 14623993
Nakladatelství Palgrave Macmillan, dubna 2017
This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on... Celý popis
? points 213 b
2 126
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
One Piece: Pirate Recipes Sanji / Pevná
common.buy 402
TOP
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Pevná
common.buy 1 129
TOP
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Brožovaná
common.buy 873
TOP
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Brožovaná
common.buy 924
Hands on Hacking Matthew Hickey / Brožovaná
common.buy 847
Sekret Machines: Man Tom Delonge / Pevná
common.buy 731
To Defeat the Few Doug Dildy / Pevná
common.buy 756
Fashion Jennifer Craik / Brožovaná
common.buy 1 676
Fundamentals of Fashion Management Dillon / Brožovaná
common.buy 875
Programming PyTorch for Deep Learning Ian Pointer / Brožovaná
common.buy 1 046
Fashion Marketing and Communication MITTERFELLNER / Brožovaná
common.buy 1 256
CHURCH VESTMENTS Herbert Norris / Brožovaná
common.buy 456

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time. Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.

Informace o knize

Plný název Fashion Branding and Communication
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 188
EAN 9781137523426
ISBN 1137523425
Libristo kód 14623993
Nakladatelství Palgrave Macmillan
Váha 452
Rozměry 218 x 155 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet