Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Fashion: From Concept to Consumer

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Fashion: From Concept to Consumer Gini Frings
Libristo kód: 02382001
Nakladatelství PEARSON Education Limited, listopadu 2013
For courses in Introduction to the Fashion Industry, Introduction to the Fashion Business, Fashion M... Celý popis
? points 278 b
2 777
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Pattern Magic 3 Tomoko Nakamichi / Brožovaná
common.buy 543
TOP
Pattern Magic Tomoko Nakamichi / Brožovaná
common.buy 543
TOP
Pattern Magic 2 Tomoko Nakamichi / Brožovaná
common.buy 543
TOP
Pattern Magic Tomoko Nakamichi / Brožovaná
common.buy 543
TOP
Fashion Patternmaking Techniques Antonio Donnanno / Brožovaná
common.buy 666
TOP
Fashion in the 1940s Jayne Shrimpton / Brožovaná
common.buy 276
Identities Through Fashion / Brožovaná
common.buy 1 774
Magma Sketchbook: Fashion Magma Books / Diář
common.buy 576
An Anonymous Girl Greer Hendricks / Pevná
common.buy 1 290
Hostage Elie Wiesel / Pevná
common.buy 603

For courses in Introduction to the Fashion Industry, Introduction to the Fashion Business, Fashion Merchandising, Fashion Marketing, Fashion Manufacturing, Fashion Design, and Fashion Analysis. Fashion: From Concept to Consumer tells the entire story of how the fashion business works. It includes the processes involved with producing raw materials, apparel, and accessories, as well as the retail businesses that sell fashion merchandise to the public. Each chapter contains a career focus, chapter objectives, review questions, terminology, and projects to aid in reviewing the subject matter. This edition includes new information on globalization, manufacturing technologies, branding, retailing and more! Pearson Education is proud to bring world-renowned Dorling Kindersley (DK) products to your classroom. Instantly recognized by their fascinating, full-color photographs and illustrations on every page, DK titles will add meaning to expository text and make learning accessible and, fun. Other DK hallmarks include cross-section views, 3D models, and text to visual call-outs to help readers comprehend and enjoy the wealth of information each book provides. With Pearson, you can see DK in a whole new way! For a complete listing of titles, please visit: http://us.dk.com/pearson

Informace o knize

Plný název Fashion: From Concept to Consumer
Autor Gini Frings
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 500
EAN 9781292039497
ISBN 1292039493
Libristo kód 02382001
Nakladatelství PEARSON Education Limited
Váha 1054
Rozměry 273 x 217 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet