Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing Arch Woodside
Libristo kód: 02573442
Nakladatelství Emerald Publishing Limited, srpna 2014
This accessible field guide covers practical steps and contributes to behavioral theory by reporting... Celý popis
? points 557 b
5 569
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Englische Literaturgeschichte Hans-Ulrich Seeber / Pevná
common.buy 897
Rapid Prototyping of Digital Systems James O. Hamblen / Brožovaná
common.buy 1 681
Water, Rivers and Creeks Luna Leopold / Brožovaná
common.buy 2 276
Jube Dog Never Lies Ramin Zahed / Brožovaná
common.buy 388
Drink Deep C NEILL / Brožovaná
common.buy 423
Backpack Emily Barr / Digital
common.buy 472
Dangerous to Know Tasha Alexander / Brožovaná
common.buy 343
Etudes Et Lectures Sur l'Astronomie. Tome 2 Flammarion-C / Brožovaná
common.buy 735
Le Coupeur de Tetes. Serie 1 Louis Noir / Brožovaná
common.buy 706

This accessible field guide covers practical steps and contributes to behavioral theory by reporting intricate details on the strategies implemented by business-to-business firms within an inter-firm context. The coverage is deep, broad, and unique - the authors of the 14 papers all adopt the understanding that researchers need direct viewing - 'eyes-on-the-context' - that goes beyond the use of paper-and-pencil 5-pont and 7-point survey items to achieve accurate descriptions of how decisions are made and progress achieved. Following the customary introductory chapter, the titles of the 13 remaining chapters promise the reader new insights and tools to apply when studying B2B contexts. This new volume in the Advances in Business Marketing and Purchasing series is a must for B2B scholars and executives.

Informace o knize

Plný název Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 350
EAN 9781784410803
ISBN 1784410802
Libristo kód 02573442
Nakladatelství Emerald Publishing Limited
Váha 596
Rozměry 153 x 236 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet