Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Flagship Marketing

Kniha Flagship Marketing Tony Kent
Libristo kód: 06689142
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, listopadu 2009
Flagships are the physical apogee of consumerism, places where brand experiences are most defined an... Celý popis
? points 698 b
6 983
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


What is Theatre? John Russell Brown / Brožovaná
common.buy 2 196
Modeling and Simulation Bossel / Pevná
common.buy 3 841
Jane and the Whales Andrea Routley / Brožovaná
common.buy 373
Newspaper Datelines of the American Revolution, Vol. 1 Armand Francis Lucier / Brožovaná
common.buy 871

Flagships are the physical apogee of consumerism, places where brand experiences are most defined and interactions with consumers are highly refined. This book studies the concept of the flagship. It covers issues such as consumerism, areas of consumption and experimental marketing theory and practise.

Informace o knize

Plný název Flagship Marketing
Autor Tony Kent
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 240
EAN 9780415436021
ISBN 9780415436021
Libristo kód 06689142
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 510
Rozměry 164 x 241 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet