Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Food Advertising to Children

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Food Advertising to Children Anna Lena Hallmann
Libristo kód: 02476570
Nakladatelství Anchor Academic Publishing, února 2014
With increasing levels of child obesity, the food industry and its advertising techniques are ever m... Celý popis
? points 165 b
1 651
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Micro Robots Andreas Kuhnekath / Hra
common.buy 367
Food Advertising and Childhood Obesity Fariba Esmaeilpour / Brožovaná
common.buy 856
A Kids Book About Advertising David Rhodes / Pevná
common.buy 733
New Food Marketing / Brožovaná
common.buy 942
Asking Questions About Food Advertising Laura Perdew / Brožovaná
common.buy 410
Food Advertising Barrie Gunter / Pevná
common.buy 3 313
Institutions of Meaning Vincent Descombes / Pevná
common.buy 1 992
Food advertising to children Anna Lena Hallmann / Brožovaná
common.buy 1 296
Khipu Dr Wolfgang Baier / Brožovaná
common.buy 486
Everything Runs Like a Movie John Cooper / Brožovaná
common.buy 479
Food Advertising and Childhood Obesity Fariba Esmaeilpour / Pevná
common.buy 1 927
Foundations of Augmented Cognition Dylan D. Schmorrow / Brožovaná
common.buy 1 681
Food-Borne Parasitic Zoonoses K. Darwin Murrell / Brožovaná
common.buy 6 578

With increasing levels of child obesity, the food industry and its advertising techniques are ever more in the centre of public and academic discussion. While such discussion is complicated by the subjectivity of ethical understanding, the existing body of research also lacks evidence for the actual effects of child-directed advertising. In order to advance a solution in the persisting conflict, this paper critically examines public, governmental and corporate responsibilities. A reflection of theoretical and empirical research is therefore complemented by the collection of primary data drawn from qualitative interviews with children and their parents. As means of implications for practice, the author drafts an organisational concept, namely the Initiative for the responsible use and creation of children s food advertising .

Informace o knize

Plný název Food Advertising to Children
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 52
EAN 9783954892259
ISBN 3954892251
Libristo kód 02476570
Nakladatelství Anchor Academic Publishing
Váha 82
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet