Nehodí se? Vůbec nevadí! U nás můžete do 30 dní vrátit
S dárkovým poukazem nešlápnete vedle. Obdarovaný si za dárkový poukaz může vybrat cokoliv z naší nabídky.
30 dní na vrácení zboží
Monografie podává široce koncipovaný přehled užití fotografie a fotomontáže v českých tiskových médiích s důrazem na dvacátá a třicátá léta 20. století. Toto období je charakterizováno dramatickým průnikem fotografie a fotomontáže do knižních obálek, knižní ilustrace a obrázkových časopisů. Výsledkem je specifická vizuální kultura spočívající na fotomechanické reprodukci—individuální fotografie je nyní zastíněna tištěným produktem. V deseti kapitolách je nově analyzována nejen klasická tvorba poetismu, ale i kultura pohlednic, humorných fotomontáží, levicové propagandy a fotoilustrované lyriky. Autor je profesorem Michiganské univerzity. Badatelsky koncipovaný text doprovází 365 ilustrací; 376 stran; druhý díl monografické řady Moderní česká kniha.