Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Free Innovation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Free Innovation Eric Von Hippel
Libristo kód: 01005896
Nakladatelství MIT Press Ltd, listopadu 2016
In this book, Eric von Hippel, author of the influential Democratizing Innovation, integrates new th... Celý popis
? points 83 b
826
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Pán prsteňov 2 Dve veže John Ronald Reuel Tolkien / Brožovaná
common.buy 329
Hádání v hospodě Petr Vopěnka / Pevná
common.buy 167
Fancy Nancy: Best Reading Buddies Jane O'Connor / Brožovaná
common.buy 145
Anne Rice Reader Katherine Ramsland / Brožovaná
common.buy 486
Days of Henry Thoreau Walter Harding / Pevná
common.buy 6 673
Bürgerlichkeit als Lebensform Joachim C. Fest / Brožovaná
common.buy 365
Whales Know Pina Cacucci / Pevná
common.buy 312
Připravujeme Nové
Boredom, Colonialism and War Erik Ringmar / Pevná
common.buy 4 033
Constitutional Bricolage Gerald Garvey / Pevná
common.buy 2 718
Free-Market Innovation Machine William J. Baumol / Brožovaná
common.buy 1 339
Die Geschäftsregierung nach dem Grundgesetz. Rudolf Lutz / Brožovaná
common.buy 1 060

In this book, Eric von Hippel, author of the influential Democratizing Innovation, integrates new theory and research findings into the framework of a "free innovation paradigm.ż Free innovation, as he defines it, involves innovations developed by consumers who are self-rewarded for their efforts, and who give their designs away "for free.ż It is an inherently simple grassroots innovation process, unencumbered by compensated transactions and intellectual property rights. Free innovation is already widespread in national economies and is steadily increasing in both scale and scope. Today, tens of millions of consumers are collectively spending tens of billions of dollars annually on innovation development. However, because free innovations are developed during consumers' unpaid, discretionary time and are given away rather than sold, their collective impact and value have until very recently been hidden from view. Free innovation has both advantages and drawbacks. The best solution, von Hippel and his colleagues argue, is a division of labor between free innovators and producers, enabling each to do what they do best. The result will be both increased producer profits and increased social welfareża gain for all.

Informace o knize

Plný název Free Innovation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 240
EAN 9780262035217
ISBN 9780262035217
Libristo kód 01005896
Nakladatelství MIT Press Ltd
Váha 474
Rozměry 236 x 162 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet